2012. március 1., csütörtök

The River s01e05

„…and we’re rollin’, rollin’, rollin’ on the river…”

Hát nem tudom: én kész vagyok. :-)

Sodor ezerrel (már úgy értem 1000 kn(!) :-) ) ez a sorozat és minden rezdülését imádom. :sör:

Lássuk, mi is történt most.


 Azt hittétek, hogy az Amazonas egy „kihalt” folyó? Hogy a hajózási útvonalakon kívül esik? Hogy más hajók nem jöhetnek-mehetnek rajta fel-s-alá? Hogy a Magus stábja kibérelte erre az évadra, és más rá sem teheti a láb… hajóját? Mert mondjuk nekem ez az érzésem volt eddig… :-)

…de nem. Nem bizony.

Mások is hajókáznak ám itt, nem csak a Magus-é az egész folyó széltében-hosszában!

De… mondjuk, ez itt a Boiuna… szóval, aki itt hajókázik, az vagy egy elszánt mentőcsapat :-)… vagy egy csapat barátságos és ártatlan tudós és turista :he-he: … vagy inkább egy valag gyanús alak… akiknél már csak a céljaik gyanúsabbak…

A feszültséget megint eszméletlenül jól adagolják – és most fordult velünk elő először a sorozat figyelemmel kísérése során, hogy egy részt többször visszatekertünk, kikockáztunk, hogy… ODANÉZZ! OTT VAN!!! :-)

Persze, a sztori megint egy „ismert” horror-klisére épít – de mondom, ezt én már régen nem rovom fel a River-nek, hanem hátradőlök és élvezem… már persze amikor éppen nem előre görnyedek, mert görcsbe rándult a gyomrom a félelemtől… :-)

A Magus és az Exodus találkozása újabb rémisztő felfedezéseket hoz… valaki újra előkerül Apa eltűnt stábjából… és ez egy Nagy Találkozáshoz… és fájdalmas döntéshelyzethez vezet…



Remek rész volt újfent – és kissé elkeseredve gondolok arra, hogy már csak három epizód van vissza az évadból… és a nézettséget elfigyelgetve, eléggé aggódom, hogy lesz-e második évad… :-(

…mert nagyon hiányozna ez a sorozat, ha nem lenne – és ilyet eddig egyedül a Generation Kill kapcsán éreztem ezt (amit egy évadon, hét epizódon keresztül kísérhettem figyelemmel. :thumbsup: ).

Nah, fel a fejjel! Gyerünk Gyerekek! Keressük tovább Apát! :sör:

„…and we’re rollin’, rollin’, rollin’ on The River…” :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése