2013. január 9., szerda

Ripper Street s01e01 & Rurôni Kenshin & Fetih 1453



Nos, ha nem is mondom azt, hogy „gyenge kezdés után erős visszaesés”… azért mégsem örülök igazán…

Nem mondom, hogy „gyenge kezdés”, mert a „The Angels’ Share” egyáltalán nem volt _gyenge_ – és nem mondom, hogy „erős visszaesés”, mert annyira azért nem lejtmenet ez a három film… de egyiket sem fogom a kedvenceim közé sorolni.

Most csak tényleg röviden, távirati stílben mindháromról – mert kár rájuk túl sok karaktert pazarolni… :-/


Ripper Street s0e01


Tavaly néztem a „Copper”-t, de menet közben lassan… beleuntam… :-/

Ugyanezt a milliőt próbálja megidézni az angol Ripper Street is, és… egyértelműen a Copper fölötti csalódottságom miatt… nem sikerült meggyőznie.

Talán még azt is mondom, hogy tavaly a Copper nyitóepizódja sokkal jobban sikerült…

Nem rossz, nem rossz… olyan „elnézegetős”… de egyelőre egyáltalán nem „berántós”.

Ráadásul a Copper három főhőse jóval karakteresebbnek tűnik, mint a Ripperé

Nem tudom… Inkább _nem_ ajánlom bepróbálásra, mint igen… :-/

…én azért még bevállalok belőle egy-két részt, mert ki tudja, hogy miből lesz a cserebogár… ;-)


Rurôni Kenshin


Nagy rajongója vagyok (mint már többször mondtam volt, ugye… ;-) ) a harcművészeti filmeknek, így a szamurájfilmeknek is.

Nos, ahogy a szép mangafiú végigküzdi a filmet, az nem rossz… de nem is jó. :-P

Mert – félreértés ne essék – ez egy élőszereplős film, de manga alapján készült: ami nem lenne egy rossz ajánlólevél.

…most mégis az. :-/

A főhős színész tényleg egy olyan „lányok kedvence mangafiú”, hogy az már (számomra legalábbis) zavaró…

Oké, nevezzetek régivágásúnak, ódivatúnak, de nekem mindig is az ikonikus, a feledhetetlen és utolérhetetlen Tomisaburô Wakayama aka. Ogami Itto marad a „Legyőzhetetlen Szamuráj” archetípusa. :respect:


Ez az átfeminizált mangafiú csak egy rossz vicc mellette, nem vitás… :-/


Fetih 1453


Nem mondhatni, hogy ellenséges vagyok a „török nézőponttal”, mert a 2006-os „Kurtlar Vadisi Irak” kifejezetten tetszett. :sör:

…de ez a Fetih 1453… valahogy nem jött be. :-/

Oké, hogy a legnagyobb török szultán története, Konstantinápoly elfoglalása, ráadásul a székely ágyúöntő Orbán mester is fontos szerepet kap benne, és az ostrom is látványos…

…de ez nekem akkor sem volt elég ahhoz, hogy elégedetten keljek fel előle, mint aki egy remek, emlékezetes filmélménnyel gazdagodott. :-///

Ha van felesleges, elütnivaló 165 percetek, akkor hajrá… de egyébként… :eeekkk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése