2013. január 18., péntek

Banshee s01e01




Új év, új sorozat – ezúttal a Cinemax csatornától.  Mondjuk, nem tudom, hogy láttam-e valaha is Cinemax által jegyzett sorozatot… szóval, így ez a premier.

…de még milyen! :sör:

Engem tökre meglepett ez az egész – nem, nem igazán a sorozat maga :-) hanem az, hogy milyen jó.

Pedig meglehetős gyanakvással ültem le elé…

Már az nem tetszett, hogy nem valami misztikus-boszorkányos-fantasys sorozatról van szó, pedig nekem a „banshee”-ből ez valahogy úgy triviálisan adódna.

Nem, nem misztikus-mítikus-fantasys, hanem rendőrös-gengszteres, át- és leveréses :-) véres bunyókkal és merész szexjelenetekkel tarkítva… ;-) :-)


Ráadásul nincs benne egy igazán „nagy név” sem…

Én első felindulásból Ben Crosst ismertem fel a stábból – akit mondjuk, nem csak „simán” ismerek, hanem nagyon szeretek is. :respect:

Egyrészt a legendás „Chariots of Fire - Tűzszekerek”, másrészt a számomra nagyon kedves „First Knight – Az első lovag” című filmből. :thumbsup:

Frankie Faison nagyon ismerős/ismert afroamerikai színészt számtalan mellékszerepben láttam korábban, és összehúzott szemöldökkel töprengtem, hogy honnan is ismerős a Kai Proctort alakító Ulrich Thomsen… míg nagy nehezen leesett, hogy a nagyszerű „Adams Æbler – Ádám almái”-ban alakította Ádámot, a neonácit – eszméletlenül hatásosan. :respect:


De a többiek egyáltalán nem voltak még csak ismerősek sem, így a főszereplő Antony Starr is szintén zenész – akit még az életbe’ nem láttam... :eeekkk:

...ráadásul olyan fej/arcformája van, hogy jó darabig meglehetős ellenszenvvel/fenntartással figyeltem a srácot... de a végére egészen megbarátkoztam vele. :-) :sör:


A kissé fura (weird”) karakter, ami hoz azért hordoz jócskán kettősséget: olyan tétova, mint aki nem tudja, mint akar, és mintha csak alkalmi impulzusok hatása alatt döntene és tenne dolgokat...

...néha nagyon kemény a srác, mint aki az ördögtől sem fél – és joggal. :respect:

...máskor meg menekül, mint a nyúl. :eeekkk:

De a végére ez is valahogy rendben lévő lett. :sör:

Ulrich Thomsen marha jó „ellenpontja” Antony Starr karakterének, a kettejük közötti interakciók már most nagyon jók voltak, és érződik, hogy a jövőben ez csak fokozódni fog.

...és a háttérben pedig lecsapásra várakozik a fenyegető „big boss”, Ben Cross. :jesssz: (Ez rímelt is… :-) )

És mint már mondtam volt: a bunyók nagyon kemények…

„- I'm telling you, there's something wrong with that guy. He went through the Moody boys like they were cardboard.
- So you're upset that our sheriff knows how to fight?
- It wasn't just fighting, Emmett. It was fucking combat.”

…az ágyjelenetek pedig igen merészek. :cool:

És itt mindenképpen meg kell emlékeznem a csinos Ivana Milicevic-ről… :-)


Szóval, egyelőre jól indul és ígéretes a Banshee. :sör:

Ha nem dobtam/canceleztem/kaszáltam volna több olyan sorozatot is, amik ugyanilyen kezdést mutattak fel, és utána erősen visszaestek/unalomba fulladtak, még lelkesednék is…

…de így igencsak óvatosan lengetem a zászlót a lelátón. Aztán majd meglátjuk, hány zsákkal telik.
:ihopeso:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése