2013. január 23., szerda

Legit s01e01




Hoppá…! Hoppácska! :-)

Az FX megint előrukkolt egy remek új sorozattal – illetve, egy remek pilottal aztán… majd meglátjuk a zsákokat, ugye. ;-)

(Megjegyzés: Mekkora gyopárság már, hogy az FX honlapját nem lehet elérni csak az USÁ-ból?
Thank you for your interest in FX Networks
This site is currently only available to viewers living in the United States.”
Nem tudom… Milyen évet írunk? Már kétezres éveket…?! Tényleg?! És nem elérhető a hivatalos honlap?! Hol éltek ti? Hja…! Hogy egy lyukas vödörben… Oké, sajnos akkor be kell érnünk az illegális tartalommal. Nem tudom, hogy ez kinek rossz igazából… Lehet, hogy pont az FX-nek…?! Áááá… biztos nem… :-PPP )

Nah, így, a finom ekézés után ;-) térjünk rá a lényegi részre: miszerint – ez  egy marha jól sikerült nyitóepizód! :thumbsup: Mi a Kedvesemmel gyakorlatilag végigröhögtük… oké, azért főleg én :-DDD de Neki is nagyon tetszett.

Talán tényleg Ricky Gervais és Louis C.K. sorozataihoz lehetne leginkább hasonlítani: ugyanolyan brutál jó felütés, ugyanolyan állat, pol-incorrect poénhegyek :-))) és nagyon erős, karcos vezérkarakter. :sör:

Bevallom őszintén, amikor először hallottam/olvastam erről a soriról, nekem az alapfelállás nem nagyon tetszett… :-/Túlságosan direktnek éreztem a „poénragyúrást” a nyaktól lefelé mozgásképtelen karakter körül bonyolódó cselekménnyel – lehet, hogy egy kicsit „Hasta la Vistás” áthallást is éreztem, ami zavart… A fene se tudja, de voltak ellenérzéseim.


De három dolog is van, amik elfújták előítéleteimet – pontosabban négy.

Jim JefferiesD.J. QuallsDan Bakkedahl – és a reccsenve, falat-tetőt beszakítva berobbanó poénok… :sör: :thumbsup: :-)

Jim Jefferies az általam eddig ismeretlen ausztrál stand-up komikus nagyon állat. :-) :-) :-)
Nem csak, hogy főszereplője, de egyik írója is a sorozatnak, és eszméletlenül jól teszi a dolgát.
A poénjai meg olyan durvák, hogy az aszfaltot is felszaggatják… :-D Ez az ember nem kímél és nem tisztel senkit és semmit – és ez marha vicces. :-)))

A mozgássérült karakter szerepe nagyon veszélyes jég, szvsz, de a készítők ezt egy remekül eltalált castinggal oldották meg: D.J. Qualls (Road Trip, The Core, etc.) nem pusztán jó színész, de arca, megjelenése, mimikája önmagában olyan kedves és szerethető, hogy menten a szívébe zárja az ember és nem „csak” a sajnálat-faktor dominál. :respect:
Ráadásul remek szövegeket is kap – ettől a teljesen közveszélyes Jim Jefferies-től… :-)

Az „unterman” szerepében Dan Bakkedahl csillog, aki remekül adja a lapot a poénok alá, és józanságával jól ellensúlyozza Jim elszálltságát. :sör:

Annyi jó duma hangzott el a 22 perces epizódban, hogy beidézhetném az egész szövegkönyvet… de attól inkább megkíméllek benneteket. :-)

Nézzétek meg ti is jól, és döntsétek el, hogy mennyire jön be nektek az ilyen humor… ;-)


Nekem mondjuk brutálisan. :-DDD

1 megjegyzés:

  1. Hát, Tibi, nekem általában bejön az ilyen Legit jellegű humor... most is majdnem elmosolyodtam több mint másfélszer is... de most tényleg?? Szerintem ez egy jókora átlagos sorozat... aminek te már a negyedik epizódját sem fogod látni! Én meg persze végigszenvedem az évad végéig... legalábbis amíg el nem kaszálják. :-D

    VálaszTörlés