2012. február 16., csütörtök

The River s01e03


A pofátlanság teteje… :-)

Ilyen szemérmetlenül manipulálni a nézőt, ilyen szemtelenül és csibészkedve nyúlni ezerszer használt eszközökhöz – miközben az ember szinte látja a készítők csúfondárosan a nézőre nyújtott nyelvét… ehhez azért kell, hogy elég vastag legyen az alkotók képén a bőr.

Teljesen tisztában vagyok azzal, hogy gátlástalanul manipulálnak, minden tudok, látok és leveszek.

…és mégis működik! :sör:

Fantasztikus rész lett, eszméletlen jó, nagyszerű. :-)

Úgy játszanak rajtam/velem a készítők, mindig akkor és ott nyomnak meg egy gombot, billentenek át egy kapcsolót, amikor és ahol kell… :bastards: :-)

…de nagyon profin csinálják. :respect:

A főszál gyakorlatilag egy centit nem haladt előre (nem jutottunk közelebb Apához), de marhára nem érdekel – mert ez a rész saját jogán, önállóan megállt a lábán, és mindent megadott, amit egy jó filmtől elvárunk.
Volt, amikor úgy összeszorult a gyomrom, mint egy citrom… vagy egy mandarin :-)… és volt, amikor tele torokból röhögtem. :-)

Az Operatőr néger srác, A.J. nagy pillanatai sorjáztak most – és ő teljes mellszélességgel élt is a lehetőséggel, és a kedvenc, negyven kilós :-) kamerája mellé a vállára vette az egész showt.


 Lubickolt a szerepében – én pedig, mint néző, lubickoltam az élményben. :sör:

Nem hittem… remélni sem mertem, hogy nem csupán a minőséget tartsa, de erősítsen is a sorozat… ám büszke elégedettséggel mondhatom: mégis megtette. :thumbsup:

Kellemesen berántott a gépszíj, kár is lenne tagadnom… ;-)

…ha tartják ezt a jó lüktetést, remek kis széria fog ebből kikerekedni. :sör:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése