2012. február 26., vasárnap

Pál Feri atya

Most nem filmélmény, hanem személyesen megélt élmény... :-)


A magam faékszerűen egyszerű módján :-) egy ideje megrendültem megrögzött antiklerikális és ateista világnézetemben... és ennek az oka ez a nagyszerű ember. :respect:

A szombati napot Kedvesemmel (és még jó néhány más emberrel) egyetemben Pál Feri atyával tölthettem.
Most találkoztam vele először személyesen, de mivel előadásait (netről - legálisan! :-) - letöltve) már jó ideje hallgatom, régi, jó barátként üdvözöltem.
...és ő is barátként üdvözölt engem. :leborul:

Emberséggel, humanizmussal, élénk intellektussal, fantasztikus humorérzékkel, iróniával és öniróniával, utolérhetetlen olvasottsággal, végtelen ismeretanyaggal - és mélyről fakadó bölcsességgel beszél, nyitottan mindenre és mindenkire, olyan tiszta, őszinte szívvel, amiről nem hittem, hogy létezhet...

Képes úgy megnevettetni, ahogy a legjobb stand-up komikus sem tud... aztán meg úgy beszél, hogy a könnyeimet törölgetem...

Csodálatos, felemelő nap volt... Köszönet érte.

Remélem, még lesz alkalmunk találkozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése