2022. július 28., csütörtök

Leültem, néztem…

…és győztem is, meg vesztettem is. :-P :gyagya: :-)

Lássuk gyorsan, mi is volt.

 

Ricky Gervais – SuperNature

Ricky még mindig brutálisan jó. :leborul: :respect:

Horzsol, zúz, kimondja, a pofánkba vágja – és röhögünk. A világon, az emberi hülyeségen, meg önmagunkon is. :respect:

Ráadásul kimondott valami olyat, amivel teljesen egyet tudok érteni…

„What about all the funny female comedians? Like, um…” :-DDD

Ricky nagyszerű volt, fantasztikus – de a végén sajnos belefutottam egy poénba, amit a magyar fordító sikeresen tönkretett… Csak tudnám, hogy a faxba sikerült ezt összehozni, cseszd meg?!

 

Már a második stand-up comedyt próbálja szétcseszni a magyar ferdítő: nem örülök ennek az iránynak… :-P :-O

 

Bill Burr: Live at Red Rocks

 

Ez megint az a Bill Burr volt, akit nagyon szeretek. :respect:

Durva volt, belemenős, vakbél szétröhögtetős – aztán meg elakadt az ember lélegzete… és elfelhősödött a szeme… majd megint tolt egy poént: és egyszerre könnyezett és röhögött az ember. :leborul:

Bill Burr: az légy, aki vagy. :thumbsup:

 

RRR

Telugu film, amit az új Bahuubali-nak vártam, de…

Rendben: voltak epikus pillanatai, lélegzetelállító akciók, gyönyörű képek – de valahogy az egész… nem is tudom… két akció/harcjelenet között olyan nyögvenyelősen, nehézkesen, kellemetlenül ment… folydogált… haladgatott a cselekmény…

Nem is akarok róla többet írni. Csalódtam. :-///

 

The Sea Beast – A tengeri fenevad


Uramisten… én még egy ekkora pofátlan plágiumot az életbe’ nem láttam – rajzfilmben. :-PPP

Egy-az-egyben a „How to Train Your Dragon” remake-je volt. Egy hányingert keltő lenyúlás.

És egy csomóan beájultak tőle a sarokba: „hogy így, meg úgy, micsoda ötletek, és milyen szépen ki van színezve!”

…baszki. :-PPP

Itt mindenki újszülött? 2003-ban jött ki a Dragon könyv formában, és 2010-ben rajzfilmként.

Ez olyan sok idő, hogy 12 évvel később, ha valaki megcsinálja _ugyanazt_, akkor azt már újdonságként üdvözöljük?! Vagy mi a tosz?!?! :-OOO

Elmentek ti a jó büdös… :thumbsdown:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése