2022. július 6., szerda

…és még mindig ömlik, zúdul, árad…

…én meg önként aláállok, mint egy agymosott zombi. :gyagya: Aztán meg csodálkozok azon, hogy milyen büdös lettem tőle. :-PPP

Megnéztem, hogy nektek már ne kelljen – bááár… úgy gondolom, hogy ti voltatok/vagytok olyan értelmesek, hogy bele sem akartatok fogni. (Ugye?! ;-) )

 

Hustle – Mindent egy lapra

Underdog sportfilm. Abból sem a jobbak közül való. Láttunk már ilyet, ennél sokkal jobbakat is.

Nem rosszabb az élet azzal, hogy megnéztem. De nem is jobb egy centivel sem. Akkor meg minek?!

Csak mondaná meg valaki, hogy miért kell egy ilyet egyáltalán elkészíteni?! :-PPP

 

The Man from Toronto – A torontói ember

Szerintem Kevin Hart filmjeit ugyanúgy a genfi egyezmény hatálya alá kellene vonni, mint a Melissa McCarthy alkotásokat – hogy tilos ezekkel a hadifoglyokat (és az egyszeri, szerencsétlen nézőket) kínozni.

Mert ez egy semmi. Egy nagy nulla. Haszontalan és értelmetlen.

Csak mondaná meg valaki, hogy miért kell egy ilyet egyáltalán elkészíteni?! :-PPP

(És miért kellett nekem fiatalságom szerelmét, az anno gyönyörű Ellen Barkint 


 Sea of Love, 1989

ebben a rakásban (és így...) látni...?! :atomotkapottifjúságom: )

 

The Lost City – Az elveszett város

Az akar lenni 2022-ben, ami az 1984-es „Romancing the Stone” (Kathleen Turner, Michael Douglas, Danny DeVito) film volt.

Csak sajnos a lába nyomába nem érhet – mert minden téren sokkal szarabb. Olyan, mint a méltán híres és hírhedt „Dünyayi Kurtaran Adam”, a „török Star Wars”. Csak az legalább _tényleg_ vicces volt. :-DDD

A Lost City meg egy szánalmas semmi. Egy dupla nulla. :-PPP

Csak mondaná meg valaki, hogy miért kell egy ilyet egyáltalán elkészíteni?! :-PPP


Szerintem ezek a filmnek nevezett... akármik... Isten büntetései, amiket rám mért... ezért át kell gondolnom az életemet.

Vagy le kéne mondanom a Netflix előfizetésemet... :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése