2012. augusztus 23., csütörtök

The Good Wife – A férjem védelmében s01e04-e16



Aztaviharbaborult… :thumbsup:

Berántott bennünket a gépszíj, mint az atomállat.

Esküszöm, ilyenre utoljára a The Shield volt képes, hogy úgy berántson, hogy darálva kelljen nézni egymás után a részeket…

…egyszerűen nem tudjuk abbahagyni: izgalmas, érdekes, fordulatos – _minden egyes epizódja!_ :amazing:

Tökéletes arányban hoznak minden részbe egy-egy újabb előrelépést a főszálban is.

Komolyan mondom, elképesztő, hogy milyen kiforrott és hibátlan alkotás. :respect:

Nem tudom… elképedten állok előtte… és alig találok szavakat…

Ezt a sorozatot hagytam (volna) ki a kiforrott és dédelgetett hímsovinizmusom miatt… :-S :idiot:

Minden színész tökéletes és nagyszerű a rábízott szerepben: mindegyikük hús-vér figura.

Nem tudom, hogy „patikamérlegen” mérték-e ki, hogy ki-milyen legyen… de az, hogy a végeredmény tökéletes, teljesen hihető és erőlködésmentes, az egyértelmű. :thumbsup:

És végre belépett a színre az a szereplő, akiről Caldwell nagyon sok jót mesélt: a nagyszerű Alan Cumming (Goldeneye, Tin Man) megformálta Eli Gold, aki az első megjelenésétől kezdve horzsol, de nagyon durván… :megarespect:

Képtelenség ebből a sorozatból esténként egy-egy részt nézni meg: kettő-háromnál nem lehet alább adni, és az ember utána is erőnek erejével kell, hogy kényszerítse magát arra, hogy hagyja abba, és ne nyomja rögtön a következőt… :-)

Hja, és ha nem derült volna ki eddig: nem csak én csavarodtam rá ennyire, hanem a Kedvesem is… :-)

Szóval, simán „asszonnyalnézős”-kategória. :thumbsup:

Nem tudom, hogy meddig lehet tartani ezt az elképesztően magas színvonalat… de tizenhat részen keresztül eddig sikerült… és én nagyon bízok Michelle és Robert King-ben. :respect:

Ha eddig skippeltétek ezt a sorozatot ti is: hát éppen ideje elővenni és bepótolni… :-)

Caldwell barátom.
:sör:

2 megjegyzés:

  1. Na ugye, hogy ugye? Volt egy olyan érzésem, hogy be fog jönni nektek... mint ahogy nekem is.
    Egyébként az előítélet a "női filmek"-kel szemben nálam már rég megszűnt, és előbb-utóbb legalább egy-két epizód erejéig belenézek az ilyen sorozatokba is, hogy saját magam dönthessem el, tetszik-e vagy sem.
    Például biztos vagyok benne, hogy a Született feleségek is bejönne valamilyen szinten, mert elég csavaros a sztori, és nagy egyéniségek a főbb karakterek... de azt azért nem javaslom, mert túl sok évadból áll már, és én is csak a 2. évad közepéig néztem... Nincs az embernek ideje mindent megnézni, még nekem sem! :-)

    VálaszTörlés
  2. :sör:
    :-)

    Egyébként tudtad, hogy Alan Cumming-ról is készült egy "Who Do You Think You Are? - Mit gondolsz, ki vagy?" epizód?

    2010. BBC s07e09

    Ráadásul be is szerezhető, magyarul... ;-)

    VálaszTörlés