2012. augusztus 17., péntek

Longmire s01e10 – Unfinished Business



Véget ért kedvenc seriffünk történetének első évada… :sör:

…de búcsúzása sajnos nekem rossz szájízt hagyott a számban… :-(

Mert _pont_ az ilyen évadzárókat nem szeretem, amikor szolgaian alárendelik az _évadzárót_ (aminek zárnia kellene az évadot!!!) a következő évad felvezetésének.

Félreértés ne essék: szeretem a cliffhangereket, de ebben az esetben egyáltalán nem erről volt szó.

Az _egész epizód_ azt a célt szolgálta, hogy megalapozzák a második évad konfliktusait – és ezt én nagyon nem szeretem. :-/

Sajnos, a nyomozás emiatt háttérbe is szorult – pedig egész érdekesnek tűnt…

Csak azt nyomták az arcunkba repetitíven, hogy mikkel kell majd Longmire seriffnek szembenéznie – a második évadban:

- a denveri afroamerikai gyilkossági nyomozó tapadós, idegesítő és fenyegető zaklatása, aki azzal gyanúsítja, hogy megölte felesége gyilkosát
- Branch immár nem egyenesen ellenfele, hanem nyíltan ellensége lett, és szövetkezett Jacob Nighthorse-zal, aki az indián közösség egyik legbefolyásosabb személyisége, és Longmire-rel… finoman szólva nem szimpatizál. Kettejük szövetsége komoly gondokat fog okozni a seriffnek…
- lánya Cady pedig szintén ellenségessé vált vele szemben, pont most, amikor a legnagyobb szüksége lenne a seriffnek a támogatásra…

Köszi, ez nekem kicsit… túl szappanoperás. :-/

Már csak az kellett volna, hogy Ferg-ről kiderüljön, régi, balkézről való gyereke, és Vic pedig az emlékezetkieséses első felesége, Branch meg a titkolt féltestvére… :-/

Lehet, hogy nekem van most, a Blackout után, elegem „a nyakig a mocsárba nyomott főhős kínlódása, főműsoridőben” című alapokkal… de most nagyon nem hiányzott, hogy Longmire állánál locsogjon a pöcegödör tartalma… :-/

Nem tudom… Lejön, hogy nem pörögtem rá a második évadra és nem tettem a várólistám első helyére? :-/

Egy egész jó évad végét sikerült az utolsó résszel lehúzni… Kár érte. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése