2012. augusztus 31., péntek

Copper s01e02 – Husbands and Fathers & Sinbad s01e06-e07


Copper s01e02 – Husbands and Fathers


Szerintem tartja a színvonalat – sőt! …de erről mindjárt bővebben. :sör:

A Copper ott vette fel a fonalat, ahol abbahagyta, olyan békésen nézegettem, abban a hiszemben, hogy szépen kirajzolódtak a frontvonalak, és nagy valószínűséggel a nagy befolyással bíró „kislánygyilkos” lesz a „Nagy Ellenfél”, és feltételeztem, hogy vele való csatározás fogja jelenteni a show gerincét.

Valamint az a tétova gondolat is megfordult a sztereotip vágányon zötyögő agytekervényeimben :-) hogy Corky „szent és sérthetetlen” lesz – mint ahogy az egy igazán jó főszereplőhöz illik. :-)

Nos, talán már sejtitek, hogy mindkét feltételezésemmel jól pofára estem… és ennek mégis képes voltam tiszta szívből örülni. :sör:

Mert lepjenek meg, a fenébe is! Húzzanak váratlan dolgokat! Kavarják a málnaszőrt! :-) Csapjanak oda, hogy elakadjon a lélegzetem!

És aki ezt meg meri tenni, az már elnyeri tiszteletemet és megbecsülésemet. :sör:

A Copper húzott jó dolgokat a második részben – szerintem sok tekintetben jobban sikerült, mint az első epizód… Igaz, most hiányoltam kedvenc „Ír Trióm” ellenállhatatlan gunfight-ját… de ennek ellenére így is benne volt a kérlelhetetlen keménységük, csibészes ravaszságuk és a tűzön-vízen való összetartásuk. :respect:

Nem tudom… valahogy most az a határozott érzésem támadt, hogy ez egy jó sorozat lesz… :sör:
:fingerscross:




Sinbad s01e06-e07

Igen, még mindig nézem… nem gyógyulok… :-)


Pedig a hatodik résznél (ennek meglepő módon volt címe: „Siren”) úgy tűnt, hogy végérvényesen kicsúszik a sorozat alól az éltető táptalaj… Ugyanis az meglehetősen gyérre sikeredett. :-/

De szerencsére frissiben-melegiben rögtön nyomtam rá a következő részt, ami már visszazökkentett a megszokott/elvárt szintre, sőt, még egy kis „tisztulást” is be mert vállalni…

Kezdem az elején: nehéznek tűnt, és istenigazából nem is sikerült a szirénes részt felturbózni úgy, hogy el tudjon vinni a hátán egy epizódot. Olyan mondvacsináltnak látszott az egész helyzet, és nem éreztem, hogy igazán aggódnom kellene a szereplőkért… :-/ Az pedig baj, ha nem tudnak bevonni.

Meglehet, más körülmények között itt és most húztam volna rá a kaszát a sorozatra, de ott és akkor mégis volt kedvem ráklikkelni a következő epizódra…

…és ezt jól is tettem. :-)

Mert a hetedik részben („Episode 7.” :-P :-) ) mintha a készítők is érezték volna, hogy bizonyos dolgokat már nem szabad és nem is érdemes tovább húzniuk, ezért pár fontos dolgot rövidre zártak – aminek határozottan örültem. :sör:


Például – hogy spoilerezzek egy kicsit… :gonosz: :-)Naveen Andrews például már nem égeti magát/idegesíti a nézőket tovább…

Lehet, hogy ő unta meg a kihívásokkal oly annyira nem kecsegtető szerepet… lehet, hogy a készítők jöttek rá, hogy ennyi épp elég volt… de a végeredmény szempontjából mindegy is.

Szinbádot sem űzi el a szárazföldről többé a nyaklánca… és Nala (Estella Daniels) is lecsatlakozott a csapatról – igazából ő sem zavart sok vizet eddig.

Nah, szóval a Sinbad megrázta magát, és (remélhetőleg) új lendülettel vág neki a folytatásnak.
:hajrá:
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése