2013. február 2., szombat

Life of Pi – Pi élete & Utopia s01e03 & Legit s01e02



Gyorshírek, távirati stílusban. :-)


Life of Pi – Pi élete


Három dolog játszott itt közre, azt hiszem…

1.) Túlzott hype, hogy mindenki szuperatívuszokban beszélt róla. Egy ilyen felfokozott elvárásnak nagyon nehéz megfelelni, sajnos.
2.) Rám olyan nagy hatással volt (és van) a „Warriors of the Rainbow: Seediq Bale”, hogy amellett nem sok film tud labdába rúgni… Példának okáért nálam kenterbe verte a tavalyi év teljes termését.
3.) Én hiszek Istenben, így nem egy film fog rávezetni arra, hogy „_talán_” tényleg van… Azaz, nekem ezen a téren nem adott semmit. Vagy, hogy finomabban fogalmazzak: semmi pluszt.


Nem volt rossz film, szó se róla, egyáltalán nem. Kifejezetten kellemesnek találtam.

De egyáltalán nem emelném valami piedesztálra. Sőt, ha már a „Seediq Bale” kapcsán felemlegettem a tavalyi toplistámat – nálam nem férne be a legjobb 12 közé a Pi. :sry:


Utopia s01e03


Ajajajajajjj… Ez nagyon nem tetszett. :-(

Untam végig, és gittrágásnak éreztem – mely érzés nálam a cancel melegágya…

Nem tudom, hogy akarom-e, hogy lesz-e kedvem folytatni…

A csuda vigye el, kár érte. :-/


Legit s01e02


István, utálom, amikor ilyenben igazad van… :-/

Az arcizmom se rezdült meg az egész epizód alatt, és azon merengtem, hogy… vajon tényleg ennek a sorozatnak az első epizódjáról áradoztam…?!

Döbbenet. Üres volt, mint egy leeresztett lufi. Finoman szólva is tökre elment a kedvem a folytatásától… :-/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése