2012. október 17., szerda

Arrow s01e01 – 666 Park Avenue s01e02 – Black Dynamite s01e01



Mert nekem sem fenékig tejfel az élet… :-/
:önirónia: ;-)

Csak távirati stílben pár szó erről-arról…

Arrow s01e01


Anno belecsaptam a The Cape -be, mint an American superhero drama series”, de nagyon hamar (talán a második… vagy már az első?... rész után) kaszáltam.

Nah, az Arrow ugyanez, csak pepitában… :-/

Csak egy dolog miatt vágtam bele – amiért az összes Robin Hood filmet is megnéztem: imádom az íjas-nyilas-harcos stuffokat. Engem ezzel lehetne (jelen esetben: lehetett volna…) megvenni: sok nyilazás, űzés-üldözés-harcolás, és… még több nyilazás! :sssshhh: :pijűűű: :-)

Hogy mit is kaptam az Arrow-tól? Hááát… nem sokat. Legalábbis ahhoz jóval kevesebb íjazást-nyilazást, mint amennyit szerettem volna. :-/

Ez a városi „ninja” (mert leginkább az…) dolog annyira nem jött be – inkább elnézegettem volna, ahogy a szigeten túlél. Egymagában. Öt évig. Az 10x izgalmasabb lehetett volna… :-/
:irónia: :-P

A kissrácomnak tetszett (8 éves) – kb. az ő szintje is, azt hiszem…:-)

Részemről kasza, de neki lehet, hogy még leszedek pár részt…


666 Park Avenue s01e02


Naneee… :-P

Most látszik, hogy mekkora kamuzás és porhintés volt az első rész. :thumbsdown:

Ha utálok valamit, az az, amikor csak húzzuk-nyúzzuk-tapossuk a sza… sza… szardellapasztát :-P és csak hintjük a hitegetés homályos púderét – de nem történik _semmi_.

Semmi érdemleges, semmi előrelépés, nem göngyölődik a történet szőnyege.

Na, ez volt a 666 Park Avenue második része: unalmas, üres, önnön képzelt nagyszerűségétől felfújódott marhahólyag – ami még csak nem is pukkan a végén, csupán csöndesen sziszegve leereszt… :-P

Látszik, hogy istenigazából nincs is koncepciójuk (hová vezet majd ez a történet? mi lesz belőle? hol lesz a vége és mikor?), csupán régi jó argentín-brazil-uruguayi-paraguayi-venezuelai szappanopera szokás szerint kitűzik a végcélként Buzz Lightyear jelmondatát: „A végtelenbe és tovább!” – és írnak a gittrágásról, orrvérzésig… :-///

Ez nem az én szám íze szerint van, köszönöm. :thumbsdown: :-P
:kasza:


Black Dynamite s01e01


Azt hittem, hogy valami jó kis hülyülős-röhögős-keménykedős marhaság lesz, amit úgy elnézeget az ember, elröhincsél, elvigyorog, elsomolyog a bajsza alatt… vagy legalább valami belső mosolyt gerjeszt a dolog, na!

Hát nem. :-P

A rajzok frankók – és ennyi. A sztori üres, de legalább idegesítő is, a beszólások és a „dialógusok” meg főleg… :-///

Ne nyúzzuk egymás idegeit – főleg a Black Dynamite az enyémet. :-P
:kasza:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése