2013. augusztus 8., csütörtök

Trance – Transz




Nem is tudom, hogyan vagyok ezzel a Danny Boyle-lal…

A Trainspotting gyomorbavágó volt… a Sunshine elvont művészieskedésével feküdte meg a gyomromat… a Slumdog Millionaire nagyon bejött… a 127 Hours görcsbe rántotta a gyomrom…

Szóval, elég sok „gyomrost” kaptam Danny Boyle-tól ahhoz, hogy elbizonytalanodjak – most akkor jó nekem, ha megnézem a filmjeit…?! ;-)

Így kaptam bele a Trance-ba.

Mondjuk, az nagy segítségemre volt a döntésben, hogy James McAvoyt és Vincent Casselt is igen szeretem. :sör:

…és meg kell vallanom: nem bántam meg a döntést. :respect:

A történet röviden: a James McAvoy megformálta aukcióvezető olyan helyzetbe keveredik, hogy a Vincent Cassel által alakított nagymenőhöz kénytelen anyagi segítségért fordulni – aki cserébe viszont azt kéri, hogy „belső emberként” vegyen részt egy árverésre bocsátott festmény, Francisco Goya – Boszorkányok a levegőben, elrablásában.


A rablás sikerül, csak egy a bibi: menet közben James McAvoy elveszti vagy elrejti a festményt – de sérülései miatt amnéziás lesz, azaz kínzásra sem tudja megmondani, hogy hol van/lehet a kép…


A banda ezért a Rosario Dawson által életre keltett terapeutához fordul, hogy szorult helyzetükben nyújtson segítséget.

…és ebből egy eszméletlenül remek kavarás kerekedik ki, aminek minden mozzanatát élveztük. :respect:

Erről nem kell, és nem is szabad többet elmondani. :sör:

Nagyon izgalmas, jó pár fordulattal megtűzdelt, vérbeli pszichológiai dráma, egy igazi „heist”-thriller kerekedett ki belőle.



…amit viszont ösztönlény, hímsoviniszta férfiként mindenképpen meg kell említenem ;-) az Rosario Dawnson… egy _bizonyos_ jelenete. :cool: :-)

Valami gyönyörű ez a nő. Arcra eddig nem nagyon varázsolt el – de alakra... közel tökéletes. :thumbsup:

Ám lépjünk gyorsan túl ezen a csúnya szexizmuson (egyáltalán nem is csúnya ;-) mármint Rosario :-) ) – nem (csak :-) ) ezért kell és érdemes ezt a filmet megnézni.

Jó szívvel ajánlom. :sör:


3 megjegyzés:

  1. Hej, felkeltetted az érdeklődésem...

    Justin

    VálaszTörlés
  2. Én is láttam pár hete, de azért nem ajánlottam, mert néha (rövidke momentumok erejéig) gagyinak éreztem egy-egy párbeszédet és a színészi játékot, és ez bosszantott, mert alapvetően tetszett a sztori, és alapvetően a színészi alakítások is jók voltak... csak néha meginogtak.
    És hát a végén kissé belezavarodtam, hogy akkor most melyik jelenetsor valóság és melyik a képzelet műve.
    Ettől függetlenül nem volt rossz. A csaj meg pláne nem :D

    VálaszTörlés
  3. "És hát a végén kissé belezavarodtam, hogy akkor most melyik jelenetsor valóság és melyik a képzelet műve."

    :-)

    He-he... ezzel mi is így voltunk! :-)

    De én pont ezt élveztem benne... :-) :sör:

    VálaszTörlés