2012. november 28., szerda

SuperClásico – Bor, tangó, kapufa & Shut Up and Sing (The Wedding Weekend) – Hétvégi esküvő



…a dolog úgy kezdődött, hogy valamelyik nap azt olvastam a blog statisztikámban, hogy aznap valaki 4x talált rám azzal a kereső „mondattal”, hogy „_csajos filmek listája címek_”… :-)

Meg kell, hogy mondjam, már egy ideje fel sem kapom a fejem, amikor „csajos filmek” kereséssel bukkannak a blogomra :-) úgy látszik, ha megfeszülök, akkor sem arról fogok elhíresülni, hogy „vörös festékszórós trancsírozós láncfűrészes dugóhúzós szörnyen rémes rémszörnyes ijesztgetős bekakukkoltatós filmek listája ábécérendben római számokkal sorba szedve” keresőszavakkal találnak rám… :-)

…de ez a céltudatos és határozott keresés („csajos filmek listája címek”) valahogy olyan… gyanús lett. :-)

És mivel gyanúmat megalapozottnak éreztem, közvetlen környezetemben tettem fel kérdést – egyenesen a Kedvesemnek szegezve… :-)

Naná (Naná! :-) ), hogy Ő volt, aki véletlenül pont ezzel a négy szóval indított guglis keresést! :-)

Mivel szavaiban halványan (és a kezében tartott sodrófában erősen…! :-) ) neheztelést véltem felfedezni :-) ezért villámgyorsan elkezdtem „csajos filmek” után keresni… mert a Szerelem és a Családi Béke, ugye. :-)


SuperClásico – Bor, tangó, kapufa


„Love was to evaluate a woman's qualities rather than someone else.”

Hát igen, azért a három szavas felsorolások erősen bevonzzák a hölgyközönséget.

Bor, mámor, provance – Ízek, imák, szerelmek – Színek, hercegek, koktélok – Pink, köd, fátyol – Champagne, champignon, kelkáposztafőzelék

A fentiek mind-mind nagy népszerűségnek örvendtek és örvendenek a bájosabb nem körében :-) és szvsz ezt a trendet kívánja meglovagolni a „SuperClásico” magyar forgalmazója is.

Én mégis azt mondom, hogy ez azért „kicsit” becsapós: mert az alkotás mégis inkább „pasis film” lett… hangozzon ez bármennyire is… melegen… :-) de szerencsére saját példánkból mondhatom: mind a női, mind a férfinézők jól szórakozhatnak ezen a könnyed marhaságon. :-)


„- I hate football.
- He also hates football. The only two in Argentina who hates football, sitting in my bar!”
:-)

Mert mit tehet az ember, amikor sportmenedzser felesége Argentínában beleszeret a Boca Juniors sztárcsatárába, és még a válási papírokat is postán küldi vissza a kies Koppenhágába?

Hát ugye, először is „tönkremenésig” issza magát a saját borkereskedésében :-) majd depressziójában öngyilkosságot fontolgat… végül nekidurálja magát, és 16 éves fiával közösen nekivág Buenos Airesnek, hogy megpróbálja visszahódítani szerelmetes hitvesét. :-)

A dán kispolgár és fia kalandjai Argentínában meglehetős szórakoztatóra sikeredett, meg kell hagyni. :-)

Anders W. Berthelsen (apa) és Jamie Morton (fia) jól hozzák a két különc szerencsétlent, de jó volt Paprika Steen (feleség) is – de számomra igazán az argentin színészek adták el a mozit. :sör:

Sebastián Estevanez (Juan Diaz), Adriana Mascialino (Fernanda), Miguel Dedovich (Mendoza), valamint a kocsmáros és Veronica apja (sajnos, az ő nevüket nem tudtam begyűjteni… :-( :meaculpa: )

Különösen Sebastián Estevanez volt végtelenül szimpatikus a futballsztár szerepében – egyszerűen nem lehetett nem szeretni. :-)


„For the first time Juan saw Anna's temper. Juan thought that Christian had seen this angry woman yelling often. He was extremely sorry for Christian.”
:-)

Szerintem Kedvesem és én is nagyon jól szórakoztunk – bár hangsúlyozom, én nem kifejezetten mondanám a „csajos filmek” mintapéldányának a „SuperClásico”-t… :-)


Shut Up and Sing (The Wedding Weekend) – Hétvégi esküvő

Tudtátok, hogy 2006-ban két film készült az USÁ-ban „Shut Up and Sing” címmel?
Mert én most már tudom…! :-) :-/ :-)

Van egy, amit az imdb 7,5-re értékel, a „Dixie Chicks” együttesről, aminek három csaj a főszereplője – ennek a címe: „Shut Up & Sing”.

És van egy másik, amit az imdb 5,9-re értékel, aminek hét pasi a főszereplője (és hat csaj a mellékszereplője) – ennek a címe: „Shut Up and Sing”. :-)

Naná, hogy a Kedvesem a „háromcsajosat” akarta megnézni – és naná, hogy a „hétpasisat” sikerült beszerezni… :-)

De végül, szerencsére így is elégedett lett – főleg, mivel a másik „Shut Up & Sing”-ről kiderült, hogy valójában egy politikai felhangú dokumentumfilm… :-/

Összességében ez inkább a Kedvesem szája íze szerint való volt, mint a „SuperClásico” – és én voltam az, aki többször is otthagytam a filmet, mialatt pörgött…

A hét régi barát összegyűlése egyikük esküvőjére nem egy szokatlanul újszerű felütés, mondhatni. :-P

Akadtak benne jó poénok, pár remek „acapella” szám, ami nekem is nagyon tetszett :-) … aztán egymásra találás, buli, összeveszések, kibékülések – minden, ami kell.


Nem volt rossz, egy amolyan közös (csajos :-) ) filmnézésnek szépen elment.

De ajánlani inkább a „SuperClásico”-t ajánlom – ha választani kell és lehet. ;-)


Hááát, egyelőre ennyit a „csajos filmekről”… :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése