2022. december 19., hétfő

Csak a szépre emlékezem...

 ...legalábbis: csak a szépről blogolok. :-P

Annyi érdemtelen, ruppót nem érő hulladékba kezdtem bele (és dobtam gyorsan...), hogy elmondani nem tudom - de nem is akarom. :-PPP

Arra gondoltam, mesélek arról a kevésről, ami bejött.

Slumberland - Álomország

A francba... ne már...! Túl öreg, megkeseredett és morgós vagyok már ahhoz, hogy egy ilyen bejöjjön!

Hm...

...miután a második felét gyakorlatilag végigsírtam, beláttam, hogy hol vagyok én öreg...! Még mindig az a kis hülye, szeretetre és barátságra éhező gyerek vagyok, aki 7-8 évesen voltam.

Jason Momoa király - DE.

Ez a film mégis Chris O'Dowd megváltás története - és annak rohadtul megrendítő. Felemelő. Epic.

...ahogy a hülyének beállított nagybácsiról lassan lebontjuk a rétegeket - és amit legbelül találunk... az nekem kurvára fájt.

Gyönyörű, csodálatos film a Slumberland. Egy felnőttnek ezerszer többről mesél, mint egy gyereknek... 10/10

 

Slow Horses - Utolsó befutók

Gary Oldman jutalomjátéka, és egy ügynökség, ami önmaga ellen küzd.

Gyomorremegtető, borzongató, jeges kézzel meglegyintő sorozat a Slow Horses: annak a története, hogy mindenkiből lehet bűnbak, ha a Hivatal így dönt.

...és annak az útnak a végén a halál vár... vagy a brutális meghurcolás és megalázás...

Ám az unott, mindenbe beleszaró, vén róka régi, ismerős szagot fog, és mivel ismeri a játékot, amit játszanak vele - felveszi a kesztyűt.

És lehet, hogy sokkal jobban játszik, mint azt hitték volna róla...

A hat részt darálva toltuk egymás után, és néha csak azért álltunk meg, hogy levegőhöz jussunk - mert Mick Herron (az író :respect: ) a víz alá nyomta a fejünket... a víz legaljára, az iszapba...

Must see, hogy a fene enné meg. 10/10

(Már megy a második évad - de csak akkor vágunk bele, ha már mind a hat rész lement. Nem vagyok hülye. :-) ) 


A poszt második felében nem is igazán filmekről, hanem _"csak"_ dalokról szólnék, amik filmekben hangzottak el, és mostanság felvidítottak.

Jingle Jangle: A Christmas Journey - A Jangle család karácsonya

A "Make It Work Again - Megjavítom, hogy jó legyen, hogy újra szép legyen" című dalt szénné néztem/hallgattam, annyira megszerettem.

Sajnos, nem tudom megmutatni a magyar változatot Vágó Bernadett és Földes Tamás előadásában (pedig úgy lenne igazán ütős :respect: ), de az eredetit linkelem.


 

The Loud House Movie - A Lármás család: A film

Nagyon csípem a Lármás család-sorozatot, Mátéval toljuk :-) - kedvenc epizódom a "Really Loud Music" :rock'nroll: :-) . De "A Film"-ben is akadt egy olyan remek dal, amit már többször meghallgattunk - és imádunk: "This Town Is Named For You - Még megmaradt a név!" Szerencsére, egy szimpatikus user, Leafeon :thumbsup: közreműködésének hála, meg is tudom mutatni nektek magyarul, Miller Zoltán előadásban. :sör:

(Megjegyzésem: meghallgattam angolul is, David Tennant -tól is, és megállapítottam, hogy a magyar változat - mind énekben, mind dalszövegben - kb. 100x jobb.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése