2018. január 2., kedd

2017 legemlékezetesebb film- és sorozatélményei...


Nem vagyok elragadtatva. :-/

Mondjuk, magánéleti szinten sem volt valami hajde remek a 2017-es év, de meglehetősen "karcsúnak" találom a "toplistámat" is - már ha egyáltalán lehet ezt rá mondani...

Nagy ráeszmélése volt az évnek az, hogy be kellett látnom, már egyáltalán nem bírom a horrort - pedig régebben azért elnézegettem... -, és marha rosszul érzem magam, amikor egy-egy ilyen elé le kell ülnöm.

Pedig próbáltam erőt venni magamon, és megpróbáltam megnézni nagyon dicsért horrorokat - de csak úgy bírtam "végignézni" azokat, ha a pörgettem a filmet. Ennek meg így semmi értelme. :-P

Ezért maradnak/maradtak ki a listámból a Get Out, és az It (2017) című remekek - mert egyszerűen testileg-lelkileg irtózom mindkettőtől... :-///

Nagyon sok, agyonhypolt filmhez meg egész egyszerűen: nem volt kedvem. Nem vitt rá a lélek, hogy időt és energiát töltsek velük. :-PPP

Néztem pár külföldi toplistát (a hazai bloggerek most valahogy nagyon listáznak... biztos Kubatov listázza azokat, akik rajtuk kívül listáznak :-PPP :-))) ), és olyan filmeket sorolnak fel, amikkel eszem ágában sincs az időmet vesztegetni. :-PPP

Hja, és még egy sznob, elitista nüansz a részemről: akinek a toplistájára "nem fért rá" :-PPP a Wind River, az az én szememben nulla, mint filmkritizátor. :-PPP Minden mást meg tudok bocsátani: ezt nem. :thumbsdown:

Nah, hagyom a további fanyalgást meg szájhúzást, és jövök a farbával: mi volt az a kevés film és sori, amik számomra emlékezetesek maradnak a 2017-es évből. :sör:


Filmek

Kubo and the Two Strings - Kubo és a varázshúrok



„Ha pislognod kell, most pislogj!”

Hacksaw Ridge - A fegyvertelen katona



„Lord, please help me get one more!”


Sing - Énekelj!


„I’m so proud of you!”






„Mackenzie!
Hosszú idő telt el. Hiányzol.


 Tour de Pharmacy


 „Wait a second... I think I'm a lot more recognizable with the helmet on.”

Railroad Tigers 


 Szerettem én is a Rendőrsztorit, az Istenek fegyverzetét, meg a Részeges karatemestert – de számomra a Railroad Tigers kiemelkedik a Jackie filmográfiából. :respect:”

Wind River 


„- Just need to sit here. Just for a minute. Got time to sit with me?
- I ain't goin' nowhere.”

Logan Lucky - A tuti balhé 




 Még most is vigyorgok, mint a fakutya, amikor egy-egy jelenet eszembe jut… :-))))))))

 Blade of the Immortal


 
„- So who do I kill, then?
- Whoever... is trying to kill me.
- Fine with me.”

1945 
 


„Oly korban éltem én e földön,
mikor az ember úgy elaljasult


Blade Runner 2049 - Szárnyas fejvadász 2049
 


 Elzsongított, elandalított, lenyűgözött – ez már szinte több is, amit manapság egy filmtől el mernék várni.”




Sorozatok

Trollhunters s01




„Wingman.”

Lethal Weapon s01


A „buddy cop comedy” legtökéletesebbje, két olyan főszereplővel, akik teljesen magukévá tették a karaktert. :sör:”

Legion s01


Elcseszettül őrült, agyeldobós sorozat a Legion: ezért lehet utálni, vagy imádni. Én imádtam a tébolyát. :megarespect:

Secrets and Lies US s02 
 

Szinte csodálva figyeltem az őrült ritmusát, ahogy ide-oda dobálja az egyszeri nézőt

Hap and Leonard s01 


Nagy rajongója vagyok mind James Purefoy, mind Michael Kenneth Williams munkásságának, akik a Hap és Leonard-ban megint eszméletlen jót alakítanak.

Hap and Leonard s02



Sheriff Valentine? This is Leonard Pine and Hap Collins. We want to report another dead body. Mm-hmm, we the last ones see him alive. No, sir, we ain't got no alibi. Just two Samaritans don't know whether to check they ass or scratch they watch.

 


„Oh… why… Javier?!”

 Stand Up

 Jerrod Carmichael 8
 


Mondott valamit, amitől leszakadt a plafon: én meg néztem leesett állal… aztán meg röhögtem: mert volt valami őrült logika abban, amit mondott. :-))))


És a legvégére egy különleges, új kategória...

Lélekmelengető, szívderítő, megvidámító... a megmentőm

The Play That Goes Wrong




Legszívesebben a nyakatokba borulnék, annyira jólesett a lelkemnek a játékotok, amikor több mint három hetet a kórházban feküdtem Mátéval. Megmentettetek a félelemtől, a depressziótól, a sötétségtől... nagyon sok mindentől.

Ezt soha nem felejtem el nektek. :leborul:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése