2015. január 22., csütörtök

Madarak minálunk…



Személyes élmény poszt. :-)

Igazából nem szeretem a telet (hja, valójában… _nagggyyyon_ nem szeretem :-PPP ), ilyenkor a veresi tavaink is így néznek ki – ami azért látványnak nem utolsó.
 
 
De egy nagy haszna mégis van a télnek.

Az, hogy aki hozzám hasonlóan szereti, és ilyenkor eteti a madarakat, annak nagyszerű élményben lehet része, amikor egy-egy rövid étkezés idejére néhány egészen ritka, és gyönyörű madár is megtiszteli jelenlétével a kertjét. :-)

És az ilyesmi felderíti a szellemet, és megörvendezteti a lelket. :-)))

Én nagy madárbarát vagyok, ezért szeretem nagyon a The Big Year című filmet is. :sör:

Szóval, minálunk rendszeresen verebek kosztolnak, ők képviseltetik magukat a legnagyobb létszámban :-) őket követik a cinkék – és egészen ritkán esik be egy-egy különleges vendég.

Ráadásul, ők bizony általában annyira félénkek, hogy az ablak mögött sem lehet moccanni, nemhogy fényképezni őket… :-(

…de idén már 2x szerencsém volt. :thumbsup:

Egyik nap nagy zsibongásra lettem figyelmes: és legnagyobb döbbenetemre, legalább 6-8 őszapó kosztolt a kisfákon. Még az életbe’ nem láttam őszapót korábban – úgyhogy, gyakorlatilag leesett az állam. :-)))
 


Ma pedig újfent megállt bennem az ütő, amikor – honos házi verebeink legnagyobb felháborodására :-) – egy nagy fakopáncs is megkóstolta a kihelyezett eledelt. :-)


Szóval, ennek a nyomorult, „nemszeretem” időszaknak/évszaknak is megvannak a maga szép pillanatai. :thumbsup:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése