2013. szeptember 18., szerda

Que Se Mueran Los Feos – Pokolba a rusnyákkal! & Downton Abbey s01-s02e01



Que Se Mueran Los Feos – Pokolba a rusnyákkal!


Rájöttem, hogy míg a kedvenc francia komikusom Dany Boon :sör: , addig a kedvenc spanyol komikusom Javier Cámara. :-)

Mert ebben a filmben megint nagyon jól alakít – és szerencsére a „játszótársak” sem maradnak el mögötte. :thumbsup:

Én nagyon jókat derültem ezen a keserédes komédián, és akiket eddig „ráugrasztottam”, csak pozitív visszajelzéseket adtak, szóval… ez tényleg nem egy rossz film. ;-) :thumbsup:

A főszereplő, Eliseo (Javier Cámara) egy vidéki tanyán él (valami gyönyörű helyen…), és minden vágya, hogy barátnőt szerezzen – de nem nagyon jön össze neki a dolog, mert nem egy Adonisz. :-)

Barátai tartják benne a lelket, akikkel együtt zenélnek a helyi zenekarban, és minden marhaságban együtt vannak benne. :-)


A nagycsaládos, tanító, Javier (Lluis Villanueva), a nagyszájú, nőcsábász, Román (Hugo Silva), és a vagány pap :-), Abel (Tristán Ulloa).

Eliseónak már tele a cipője a nőhiánnyal, és a falusi-tanyasi lét megszokott egyhangúságával,  és a zenei konzervatórium irányába szeretne kitörni, ami gyermekkori álma volt.

Ám egy váratlan tragédia miatt – aminek fekete humorán nem lehet nem röhögni… :-) –, mégis úgy alakul, hogy maradnia kell, és életét a tehenek között fogja eltölteni.

Ekkor toppan be az életébe sógornője, a vidám, lelkes-szeles Nati (Carmen Machi), aki felkavarja a megszokott életvitelét, és temperamentumával, lelkesedésével az egész falut felrázza.
 

Egészen fantasztikus, remek, egyedi karakterek, nagyszerű helyzetkomikum, szeretet, vidámság és életigenlés hatja át az egész filmet, amit szerintem nem lehet nevetés nélkül végignézni. :feelgood: :thumbsup:


 …és néha olyan beszólások hangzanak el benne, amiknek hallatán az ember köpni-nyelni nem tud… de utána meg nagyon elkezd röhögni…

„Én pap vagyok, te leszbikus, majd csak lesz belőle valami…”
:-D

Szerintem, pompás kis szórakozás, aki szeretne felderülni és felüdülni egy remek kis film láttán, annak nem szabad kihagyni. :sör:


 Downton Abbey s01-s02e01

 (Na igen, megint a második helyre szorítottam... Ez van. ;-) )


Csak jelzem, hogy végigtoltuk már az első évadot, és nagyon tetszett mindkettőnknek!

Mondjuk, Katicámat nálamnál is jobban berántotta a gépszíj – ami gond, mert én néha azért beiktatnék egy-egy másik sorozatot, filmet is az esti programba, de ő meg csak a Downton Abbeyt akarja nézni… :-S

Mindegy, kibírom. :-)

Tényleg remek sorozat, és bár én elég hamar beleunok a (…végtelenített…) családi történetekbe, de a Downton Abbey még engem is érdekel, és leköt. (Eddig... ;-) )

Mondjuk, az első évadban azon meglepődtem, amikor ballag-ballag a cselekmény, nézzük egyik részt a másik után: egyszer csak az egyik karakter beszól egy olyat, amiből kiderül, hogy két év(!!!) telt el az első rész óta!

Aminek én, egyszeri néző, semmi nyomát nem éreztem: sem a környezet változása (semmit nem változott…), sem a karakterek fejlődése, nem mutatta, éreztette ennyi idő elteltét! :eeekkk:

Oké, a második évad első része rögtön azzal nyitott, hogy az egyik karakter kimondta, hogy megint eltelt két év az első évad utolsó része óta: ezzel nincs is gond.

De az évadon belüli, bitang nagy kronológiai bakugrás… mit ne mondjak, azért megbökött egy kicsit… :-/

Viszont hangsúlyozom – nincs semmi baj a sorozattal: élvezetes, érdekes, színes.

Csak az idő előrehaladását valahogy jobban érzékeltethették volna, szvsz…

Ha eddig még nem tettétek, most már tényleg csapjatok ti is bele! :sör: :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése