2013. szeptember 23., hétfő

Low Winter Sun s01e05-e06 & Downton Abbey s02e02-e03-e04 & Go Goa Gone



Low Winter Sun s01e05-e06


Still ridin’…

Még mindig szívesen nézzük, még mindig várjuk, még mindig szeretjük.

Már abszolút nem tudom, hogy hova akarják/fogják kifuttatni, és ez rácsavar a dologra. :sör:

Frank és Joe sztorija, és kavarásai most nem annyira, ám érdekes módon végre Damon, a wannabe gengszter szála hozott színt az epizódokba.

Mondjuk, már éppen ideje volt, hogy legyen valami haszna és értelme az ő szerepeltetésüknek is.

Egy dologtól tartok csupán: a rendőrcsaj Daniból nehogy kihozzanak nekem valami „übermensch” szuperzsarut, aki félszavakból, és arcizomrándulásokból kitalálja az egész sztorit, mert lekaparom a falat!

Az efféle „deus ex machina” nem feltétlenül lenne szükséges ahhoz, hogy fenntartsák a feszültséget.

Ám tartok tőle, hogy mégis ez lesz a csapásirány… valahogy abba az irányba mutatnak a dolgok. :-/ És ez egy kicsit megijeszt – de azért még reménykedek.

Mindenképpen nézzük tovább. :sör:


Downton Abbey s02e02-e03-e04


Szóval… valahol sosem voltam nagy rajongója a családsorozatoknak.

A Szabó család, Forsyte Saga, Buddenbrook ház, Onedin család, Dallas, meg tudomisénmik…

Mindegyikből láttam több-kevesebb részt, de mindegyiket el is untam meglehetős gyorsasággal.

És most már elérkeztem ide a Downton Abbey-val is… :-/

Mert, nem érdekel különösebben, hogy X összejön-e Y-nal, Z elmondja-e K-nak azt, amit, M meddig kavarja még a sz… málnaszőrt, P mikor jön rá (mert rájön), hogy átverték, és az orránál fogva vezették, S bosszút áll-e G-n, és ha igen (mert igen) G mikor és hogyan fog ellenbosszút állni S-en… Meg csupa ilyen vérpezsdítő izgalom. :-P

Mint amikor anno kezdődött a Szabó család: én sosem ültem le egy rész elé sem, de párszor úgy mentem át a szomszéd Erzsike nénihez tojásért, hogy ott ült mozdulatlanul, feszült arccal a rádió előtt, és szólt, hogy várjak még egy kicsit, mert még nincs vége a Szabó családnak.

Olyankor illedelmesen leültem a konyhában a hokedlire, és hallgattam, hogy Tercsi, Fercsi, Kata, Klára… hja, nem, az egy másik törénet :-) … szóval, hallgattam, milyen izgalmas problémákkal szembesül nap, mint nap a Szabó család, és szerteágazó rokoni, és ismerősi kapcsolati hálójuk…

Nos, nálam már ezen a szinten van a Downton Abbey is… :-///

Mary és Matthew végtelenített pávatánca, O’Brien és Thomas örökös áskálódása és ármánykodása, Bates és felesége között feszülő sötét fenyegetés már inkább untatnak, mint izgalomba hoznak…

Ezt a háborús évadot biztosan végig fogom még nézni – sőt, a „Christmas Specialt” is –, de a harmadik szezont csak a Kedvesem fogja egyedül folytatni.

Jobb dolgom is lesz ennél… :-///

És apropó, „háborús évad”: korábban már felpanaszoltam, zavar az, hogy nem látszik az idő múlása.

Most, hogy háború van, ez hatványozottan érvényes.

Különösen Thomas tekintetében ordított az, hogy hiába szanitéckedik két éve(!) a fronton _semmit nem változott_ az arckarakterisztikája: ugyanolyan kikerekedett, jóllakott napközis feje van, mint amikor még javában Downtonban inaskodott.

Én értem, hogy nehéz egy kétéves ugrást éreztetni, de akkor meg ne menjünk bele olyanba, hogy valakiről azt állítjuk, hogy két éve él a lövészárokban, de ugyanolyan jól táplált, mintha még mindig boldog békeidők lennének…

Na, mindegy, haladjunk vele tovább…

…hogy minél előbb a végére érjünk. :-P


Go Goa Gone


Tipikusan az az eset, amikor összeül egy krimóban egy baráti társaság, és félspiccesen, szétdzsangázva, elszállt aggyal, jókat röhögve elpoénkodnak egy ötleten, ami remekül elszórakoztatja őket.

De másnap, amikor kijózanodnak, már nem azt mondják (mint a legtöbb normális ember…), hogy „ujujuj, de nagy marhák is voltunk tegnap!” – hanem azt, hogy „húúú, micsoda remek gegparádét dobtunk tegnap össze! kéne belőle egy filmet forgatni!”…

…és aztán meg is csinálják.

Az meg valami döbbenet, hogy végig nem száll fel a szemük elől a rózsaszín köd…

Persze, ha az ember rendszeresen visz be a szervezetébe tudatmódosítókat, akkor azok ott elvégzik a kedves és alapos agysejtpusztító munkájukat…

Lehet, hogyha a lábtörésem miatt én se Fragmint injekcióznék a hasamba, hanem valami… hm… erősebbet, akkor én is a térdemet verve, és a könnyeimet törölgetve röhögtem volna végig az egészet, és a végén azzal a sziklaszilárd meggyőződéssel keltem volna fel a tévé elől, hogy életem legjobb zombis vígjátékát láttam.

De mivel még nem tudtam lejönni a véralvadásgátlóról :-) hogy „átmásszak” valami… hm… színes-szagos hallucinogénre, így nem töltött el oly’ annyira a lelkesedés. :-P

És az lett a fixa ideám, hogy valaki a filmkészítők között vagy nagyon rokona valakinek a filmstúdiónál, vagy nagyon lefeküdt a vezetőségből valakivel…

Más értelmes magyarázat erre nincs. :-P

Indiai zombis film, van benne 2-3 jó poén – 108 percre elosztva…

Ez lenne nektek 6,6-os film, imdb-sek?!

Én jó, ha adnék rá 3,5-öt… :-///

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése