2023. december 26., kedd

Rebel Moon: Part One – A Child of Fire

„Pont leszarom” – ez lesz a mai rivjúm mottója. :sör:

Mindjárt kiderül, hogy miért… ;-)

Zachary Edward Snyder. 2007-ben szerettem bele …ööö… _meg_ ezt a csávót: a szívembe-lelkembe égő „300” tesztoszteron őrjöngésével, a túltolt, epic képekkel, a bullet time lassításokkal, az erőszak, a nyers fizikai erő dicshimnuszával – a lúdbőröztető, lélekemelő, velőtrázó-szívszaggató hősiességével. :leborul: :megarespect:

Mondanám, hogy azóta se láttam hasonlót, de ott volt 2014-ben a „testvéröccse”, a „300: Rise of an Empire”, amit Zac Snyder nem rendezett, de írt. :sör:

Meg a „Watchmen” 2009-ben, amire szívesen emlékszem… de a többi Snyder-mozi… részemről néma csend.

De nem feledtem 2007 és a 300 emlékét azóta se: ha egy nagy dobásod lesz/lehet csak az életben, akkor az a 300 legyen. :respect:

…és eljött 2023…

…és jött a (várható, megjósolható) előfikázás, hogy „így se jó, meg úgy se jó” a Rebel Moon

Pont leszarom kinek mi a véleménye: szerintem epic lett a Rebel Moon. :thumbsup:

1954 – A hét szamuráj, 1960 – A hét mesterlövész, 1978 – Üzenet az űrből

Ezeket a filmeket nagyon szeretem – ezeknek a nyomdokán járt 2016-ban az új Hét mesterlövész, és ezen az ösvényen jár a 2023-as Rebel Moon is.

Pont leszarom, ha valakinek ez nem tetszik – nekem nagyon bejön, és imádom. :sör:

Én nem nagyon csípem a női főszereplős filmeket, de Sofia Boutella nagyon klassz főhősnő – ahogy leteszi a névjegyét, és egy baltával felszámolja a helyőrséget: az epic. :leborul:

…és ahogy egymás után jönnek a többiek…

Kai, a pilóta (Charlie Hunnam), Tarak, az indián herceg (Staz Nair), Nemesis, a kardforgató (Bae Doona), Titus, a tábornok (Djimon Hounsou), Bloodaxe, a lázadó vezér (Ray Fisher) – és mind tudjuk, hogy ott lesz még Jimmy, JC–1435, a béketűrő harci robot (eredeti hangja: Anthony Hopkins)

Rohadt jó, ahogy feláll „A Csapat” – ahogy megismerjük mindenki skilljét… és mindenki szívét, hitét…

…és az első rész utolsó csatája – ami valójában csak a kezdet, az első közös, nagy harcuk… azért az piszkosul oda lett pakolva. :leborul: :respect:

 

„They believed in their cause. What better thing to die for?”

Én teljesen benne vagyok, hogy _A hét „hős harcos”_ legendáját időről-időre felelevenítsük, és új köntösben megmutassuk/bemutassuk a fiatal korosztályoknak.

Pont leszarom, ha ez valakinek nem tetszik – én imádom. :respect:

Az viszont rohadtul idegesít, hogy csak áprilisban láthatom a második részt: ha karácsonykor van az első epizód, miért nem lehetett újévkor a folytatás…?!?! :-OOO

Atticus, a náci főtisztek alteregója (Ed Skrein) is lehetett volna több egy gestapós-imágónál… de mivel marha ritkán látok jó(!) Gonoszt a filmekben (ilyen volt a Daredevil Wilson Fisk-je, és az Avengers Thanos-a :sör: ), ezért nem akadtam fel azon sem, hogy Atticus egy kevésbé sikerült gonosz náci lett.

És nagyvonalúan elnéztem a film felütésének bájos idiotizmusát: miszerint este a legjobb szántani az űrbéli holdon, amikor a Szaturnusz magasan jár… :-PPP :-)))

Tegnap néztem meg a filmet: de biztos, hogy áprilisig 1x-2x újra fogom nézni :sör:

Lehetséges, hogy akkor már jobban szemet fognak szúrni a hibái?!

Pont leszarom. :-D

Engem megvett kilóra: imádom minden hibájával együtt.

Ez egy 9/10-es film – Zack Snyder visszatért. :thumbsup: :respect:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése