2015. augusztus 26., szerda

The Best Exotic Marigold Hotel & Avengers: Age of Ultron



Tudjátok, ezt lehet olyannak tartani, mint amikor azt mondjuk, hogy „ha süt a nap, az a baj; ha esik az eső, az a baj”… Szóval, mint amikor valakinek semmi sem jó. :-P

De szvsz ez nem teljesen így van, mert azért szokott nekem bejönni film – de ez a kettő, amikről most fogok pár szóban megemlékezni, hiába származnak a filmgyártás két szinte ellentétes végéről, mégis mindkettő túllőtt a célon, és a ló ellentétes oldalán a földre esett, azaz szépen kicsapták a tűréshatárom biztosítékát. :-PPP :-///

Hja, és szokásomtól eltérően nem írom le a magyar forgalmazói címüket. Teljesen felesleges. :-P


The Best Exotic Marigold Hotel
 

Én szeretem, amikor valaki megnyugvást talál, valaki révbe ér, szeretem a „happy end”-et, szeretem a szépet, a jót, a kedveset – és szeretem a remek angol színészeket: Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith, Tom Wilkinson. :sör: :respect:

De ez a film mégis megakadt a torkomon. :-///

Én értem és hiszem, hogy milyen jó, amikor minden jóra fordul, amikor magányos nyugdíjasok életük végén (ismét) rátalálnak a szerelemre, az örömre, önmaguk megvalósítására – és közben egy(-két) fiatal közben beteljesítheti az álmát.

…ám ahogy ez itt megvalósult, az már szirupos, geil, negédes. :-///

Nem tudok, de nem is akarok ennél többet írni erről a filmről: nekem már sok(k) volt benne a jóság, a szépség, a megvalósult álom, a beteljesülés, az örömködés – valamint India, és az indiai emberek bemutatása is egészen kellemes, karikaturisztikusan leegyszerűsített, szürke sablonokból kivágott, hamisítatlan giccsparádé lett. :-///

Akinek ez kell: vegye-vigye, nagykanállal egye!

Én meg inkább nem kérek belőle, köszönöm. :-P


Avengers: Age of Ultron
 

Szeretnék köszönetet nyilvánítani.

Köszönöm, Iron Man, köszönöm, Amerika Kapitány, köszönöm Hulk, köszönöm Thor.

Köszönöm – elég volt. :thumbsdown:

Sosem értétek el az X-Men: Days of Future Past mélységét, és biztos vagyok abban, hogy már nem is fogjátok.

Csak egyre sekélyesebbek lesztek. :-PPP

Semmiről nem szóltok, csak a pusztításról, a nyers erőről, a rombolásról – az igazi esztelen, eszetlen, céltalan, üres, megalomán rombolásról.

És hogy ti vagytok az „überUSA szuperhírók”, akikkel szemben nem állhat meg a világegyetem, de talán maga a Jó Isten sem. :-PPP

Valaki azt írta erről az ultronos lufiblődliről, hogy ennek „mélysége van”.

Nem tudom cáfolni: mert való igaz, egy pocsolyának is van _mélysége_. Esetenként két és fél, olykor három centi is. És az alján sár. Ami felkavarodik, ha belelépsz. És ha belelépsz, akkor szitkozódsz, és nem győzöd utána letörölni a cipődet, kimosni a zoknidat. Hogy megszabadulj az emlékétől is.

Igen, kábé ilyen _mélysége_ van. :-PPP

Szóval, köszönöm, lányok, fiúk, robotpáncél, zöld monszta, frizbipajzs, bumeráng kalapács.

Köszönöm, hogy annyi bevételt hoztatok a stúdiónak, hogy eljöhetett közénk a Guardians of the Galaxy. :sör:

Köszönöm, hogy lehetővé tettétek ezt – azt hiszem, ez a legtöbb és legjobb, amit el lehet rólatok mondani. Ez volt az egyetlen értelmetek. :-P

Most már pedig szépen eltűnhetnétek a bal fenéken. Szépen, csöndesen.

Emléketeket megőrizzük. Gyermekeinket óvni fogjuk a filmjeitektől.

És a Világ megmenekül.
:applause:
:thumbsdown:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése