2012. május 10., csütörtök

New Girl s01e01-02

 
Nah, ezen azért meglepődtem: egy olyan „csajos” sorozat, amit én is szívesen elnézegetek. :-)

Mondjuk, egyrészt azért, mert szeretem Zooey Deschanelt – másrészt, mert a pasi „nemannyirafő”-szereplők közül kettőt kifejezetten bírok. :-)

Winney sorozatjunkie-s ajánlója után rárepültem... és úgy néz ki, megérte.:sör:

Jess (Zooey Deschanel) egy szerelmi csalódás után albérletet keres – és három srác meg éppen egy lakótársat… :-)

A szintén szakítás után lévő Nick (Jake M. Johnson) és az egocentrikus Schmidt (Max Greenfield) örömmel fogadják és karolják fel Jesst – aki szintén örömmel és lelkesen segít mindenben a fiúknak. :-)


Amolyan „Friends”-feeling – de a „barátok együtt laknak” alapszitun kívül más hasonlóság nincs benne. Ám nekem kifejezetten tetszik. :-)

…és ennek a Kedvesem is örül, hogy „végre együtt nézhetünk egy csajos sorozatot!” – ha már a Suburgatory-val egyedül maradt… :-)

A harmadik szobatársról egyelőre nem sok jót tudok mondani: az első részben még Damon Wayans Jr. alakította Coach-ot – de a másodikban már bejött a helyére Lamorne Morris Winstonként.

Míg Wayans Jr.-nak már a papáját sem szerettem – a fiú meg egy-az-egyben őt „hozta”… – addig Lamorne Morris a második részben nem nyújtott különösebben maradandót: karaktere meglehetősen… „üresnek” tűnik. Remélem, hogy csak _egyelőre_...

De Jess, Nick és Schmidt egyelőre elviszik a showt – és Winston meg nem zavar annyira, hogy idegesítsen.


…és ráadásnak itt van nekünk (férfi nézőknek… :-) ) Jess modell barátnője, Cece (szemünknek „bece”: Hannah Simone :-) )…


 Szóval, egyelőre szívesen elnézegetem ezt a New Girl-t. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése