2022. június 21., kedd

Cuphead & Robots & Dumbledore

Egy ideje nincs kedvem filmekről, sorozatokról blogolni. Gondolom, feltűnt… :-P

A szomszédban háború van, itthon elbuktunk egy újabb választást – a jövőbe vetett hitem teljesen elveszett…

Most mégis írok pár sort.

 

The Cuphead Show! – Csészefej és Bögrearc s01 (2022)

Vicces, jókedvere derítő, élvezetes – főleg, amikor a Devil is jelen van. Akkor karcol is, de durván. :-DDD Mátéval ronggyá néztük. :-)))

Must see. :respect:

 

Love, Death & Robots s03

Sosem vagyok vele igazán elégedett, de mindig találok benne valami ütőset.

Most is: Mason’s Rats – Mason patkányai 10/10

A fene vigye el: megvett kilóra – imádtam. :respect.



 

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore – Legendás állatok: Dumbledore titkai

Az első részt nagyon bírtam – a másodikat nagyon nem…

…de ha ez kellett ahhoz, hogy eljuthassunk a harmadikig, akkor legyen. :sör:

Volt benne 3-4 olyan pillanat… ami számomra megért mindent. Felemelt, összetört, megrendített, megindított… elvarázsolt.

Imádom Richard Harrist és Michael Gambont – de mostantól mindig Jude Law fog eszembe jutni, amikor Dumledore-ra gondolok. :leborul:

És így fogok emlékezni rá.



Minden más sorozat, film, amit láttam, csak szemét volt, amit összehordott szél… :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése