2020. június 5., péntek

Netflix Comedy Specials – Part 5.


Ez azért most egy bitang jó széria volt – illetve, még jelenleg is az, de amit most nézek, azt még nem fejeztem be, arról majd csak legközelebb: de az is eszméletlenül remek. :sör: :thumbsup:


David Chapelle – Sticks & Stones


 EZ egy döbbenetesen remek David Chapelle stand-up. Most érzem-értem-látom-hallom, hogy miért is kapott Mark Twain-díjat. :respect:

Laza volt, nagyon remek humorral – és ütős komoly dolgokat is odavágott, hogy csak úgy csattant.

„I said: Well, Renée… I’m not a nigger, either.”

Szerintem azért nem tetszett nekem a korábban látott, Mark Twain Award-os David Chapelle műsor, mert nem egy konkrét stand-up volt, hanem a díjátadó dokumentumfilmbe beékelt rövid Chapelle poénok.

Amikor egy önálló, kerek, egész stand-upot nézek tőle, mindjárt jobban átjön a személyisége, a humora, az egyénisége. És tényleg nagyon jó. :respect:


Arsenio Hall – Smart & Classy
 

Arsenio Hall régi stand-upos, és visszatérése: szerintem legalábbis nagyszerű volt. :thumbsup:

Egyszerűen nem tudtam nem szeretni ezt az embert: egyfolytában mosolygott, nevetett – aranyos volt, szeretetreméltó. És a humora igencsak bejött. :-)))

„Because if O.J. preach, he’d have to preach 9 commandments, okay. That motherfucker don’t know all 10, come on.”

Szimpatikus, megnyerő – és funny. :-) Jókedvre derítő stand-upot tolt. :respect:


Simon Amstell – Set Free
 

Egy jópofa angol komikus – nekem ő az angol Kőhalmi Zoltán. :-)

No, nem mintha Kőhalmi Zoltán szintén meleg lenne, mint Simon Amstell :-) de a humoruk, a karakterük szerintem nagyon hasonló.

Talán Zoli kissé introveltáltabb – és Simon extroveltáltabb. :-D

Kati nem szereti a stand-uposokat, és nem is nézi, de valahogy Simon-t meghallotta, mellém ült, és végignézte ő is. :thumbsup:

Remek volt Simon Amstell, különc, egyedi, különleges – vicces. Érdemes megnézni. :sör:



Hja, most jutott eszembe: láttam egy borzalmasat is, ami annyira prosztó volt, hogy döbbenten kapcsoltam ki 10-tizenegynimennyi perc után... Kevin Hart - Irresponsible. :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése