2016. június 28., kedd

Carlo Pedersoli – Bud Spencer (1929-2016)




…azt hittem, örökké fogsz élni…

De még Te sem tudtál.

Te voltál az Egyik, ha nem a Legnagyobb, aki elindítottál a filmrajongás útján, aki megszerettetted velem a mozit – aki mindig felvidítottál.

Ha halálhíred hallatán szótlan maradnék, az olyan lenne, mintha megtagadnám a gyermekkoromat, mintha megtagadnám önmagamat.

Azon ritka emberek közé tartozol (igen, tartozol!!!), aki nem csak a filmvásznon, hanem a valós életben is emberi, szerethető. Imádtalak, imádlak, és mindig imádni foglak, Te Hatalmas, Csupa Szív, Csupa Lélek Ember.

Magához szólított a Jó Atya, hogy most már az Ő oldalán vidámítsd fel az angyalok karát.

…valami meghalt bennem is ma… valami gyermeki öröm örökre elveszett… már semmi nem lesz ugyanolyan Nélküled.

Én, amíg élek, így fogok emlékezni Rád:


…és a szívemben, lelkemben mindig ezt a két dalt fogod énekelni.



Legkedvesebb filmem Tőled az „Aranyeső Yuccában – Occio alla penna – Buddy Goes West”.




Ebben az alkotásban hangzik el a „L'estasi del miracolo - The Extasy of the Miracle” szám… ami már gyerekkoromtól kezdve mindig szíven ütött, valahányszor (újra) megnéztem a mozit, és felcsendült. (És megnéztem számtalanszor, elhiheted…)


…azt hittem, örökké fogsz élni…

És biztos vagyok benne, hogy emléked, filmjeid, dalaid túl fognak élni valamennyiünket.

Hogy is szólt az életfilozófiád?!
 
Futtetenne – Oda se neki, fütyülj rá!



Búcsúzom Tőled, Drága, Öreg BarátomKedves, Mosolygós Nagyapó. Remélem, Odafönt találkozhatok még Veled.
 

Isten nyugosztaljon békében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése