2015. június 28., vasárnap

Nézhetetlen, élvezhetetlen, értékelhetetlen…



…legalábbis számomra. :-/ :-P


Kiírom most már magamból (hogy végre kivethesse magából a szervezetem, mint a tüskét), és remélem, még egyszer az életbe’ nem fordul elő, hogy egy ilyen gyűjteményes negatív posztot kelljen írnom.

Ugyanis sokkal szívesebben írok a remek filmélményekről, mint a rosszakról. :sör:

A következő filmeket sem akarom hosszasan fikázni, kikarikírozni – csak leírom röviden, hogy mi volt bennük az, ami számomra csalódást keltett és/vagy élvezhetetlenné tette az egészet.

Hja, és nem az a célom, hogy „szembe menjek az általános közvélekedéssel és/vagy megmutassam, mennyire is „alteros” vagyok az ízlésemmel”. Ha nem tetszett, akkor sem fog, ha kapott ezer díjat, és az imdb-n 11/10-en áll. :-P

Valamint azt is leszögezem, akad pár olyan film a lenti felsorolásban, amiket végig sem bírtam nézni, azaz beletört a bicskám. :-P De azoknak is itt a helye, mert az a „(végig)nézhetetlen”-kategória. :-///

Vágjuk is bele, keményen.

Fehér isten – Jaj. A „színészi” játék olyan szinten volt elviselhetetlen és kibírhatatlan, hogy kb. 20 perc után feladtam. A maníros, az „ordítok, mert nincs más az eszköztáramban”, és a „termékfelmutatós reklámok szintjén mondom fel a szöveget” előadásmódok (mert azért ezt színészetnek nevezni erős túlzás lenne…) egész egyszerűen agyonvágták az egészet. Lehet, hogy attól kezdve, amikor csak a kutya van a vásznon, már egészen remek – de én nem bírtam odáig eljutni. :-///

Bitva za Sevastopol – Én bírom a háborús filmeket, és azt hittem, ez is az. De tévedtem. :-/ A mesterlövésznő szerelmei, családi élete, és az amerikai first ladyvel való számomra teljesen hiteltelen barátsága rohadtul nem érdekelt. Csata meg olyan kevés volt benne, hogy… szóval, nagyon. Ezt se bírtam végigszenvedni. :-///

Dragon Blade – Római légió és a kínai harcművészek? Ez az én filmem!... Nem. Nem az. :-/// John Cusack, mint erőt sugárzó római centurió?! Mindig azt vártam, hogy mikor fordul át az egész paródiába – de ezek ezt komolyan gondolták. :eeekkk: Nem, nem bírtam végignézni. :-///

Mad Max Fury Road – Döbbenet, hogy minden téren viszolygok az egésztől. Ennyire még egy film sem tudott még „maga ellen fordítani”. Teljesen egyetértek anarki kritikájával. Sőt. Szerintem még finoman is fogalmaz…

Penguins of Madagascar – Én azt hittem, hogy van humorérzékem. És azt hittem, hogy imádom a Madagaszkár pingvinjeit, hiszen még a tévésorozatot is szeretem. De én ebben a filmben nagyítóval sem találtam egy poént se. Csak azért néztem teljesen végig, mert a döbbenettől rágörcsöltem: „nem igaz, hogy ez nem vicces! de egyáltalán nem! biztos lesz majd benne valahol egy poén! lenni kell! legalább egyetlen egy tréfácska, amin megrezdül a szám sarka!”. De nem volt egy se. :-///

Spongya Bob: Ki a vízből! – Ezt már megint nem bírtam végignézni. Szeretem SpongyaBobot, szeretem a sorozatot, szerettem a SpongyaBob mozifilmet – de ezt megint mosolytanul néztem (addig-ameddig), csak a arcidegzsába miatt rángott a fél orcázmányom. Nem létezik, hogy lehet humortalan SpongyaBob filmet csinálni – mégis sikerült. :-///

Sense8 s01e01 – Ezt az üres parasztvakítást, uhhh. Láttam már egy-két gondosan összetákolt fércművet, amit megpróbáltak túlfújva rátukmálni az emberekre: de ez volt a kvintesszencia. Ennyire érdektelen sablonhalmazhoz évek óta nem volt szerencsém.  :-///

The Refugees s01e01 – Ez most komoly? Egy döbbenetes sci-fi felütés után elkezdünk családi drámázni az erdőben?! Hogy anyu milyen kétszínű köcsög, és micsoda sötét titkokkal teli előélete van? Dehát a 3 milliárd ember, akik vissza… Nem! Anyu élete sokkal érdekesebb! Hja. :thumbsdown:
Hát nézze ezt, akinek… :-///


Most így összegezve arra jutottam: csoda, hogy még nem vágtam bele a hokedlit a tévébe… :-///

Nos, ahogy a német mondja: „That’s All Folks!”. ;-) :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése