2014. február 12., szerda

Black Sails s01e02 & Halo 4: Forward Unto Dawn



Black Sails s01e02



Mit ne mondjak: nem volt olyan „kalózos” :-), mint az első rész – hajó elfoglalása, párbaj a fedélzeten –, de mégis nagyon izgalmasra sikeredett! :sör:

A hajsza a kitépett hajónapló lapért kellően fordulatos, érdekes, és pörgő volt ahhoz, hogy végig fenntartsa az érdeklődést, főleg úgy, ha az egyszeri nézőnek már sikerült elköteleződnie Flint kapitány oldalán – mint nekem. :hailtocaptainflint: :sör: :-)

Mostanra már sikerült elfogadnom („Long”) John Silver sunyi, megalkuvó, szerencsevadász karakterét is, szóval, egészen tetszett, ahogy haladt előre az ő történetszála.


Vane kapitány továbbra is egy fenyegető vadállat, és nem kevéssé erős ellenlábasa nagyra törő főhősünknek. :thumbsup:


Oké, a szárnysegédei közül Rackham (Toby Schmitz) már többszörösen bizonyította, hogy jogosan „műmájerkedik”, mert tényleg egy csavaros-agyas kurafi – de a másikukat szerintem hiába próbálják „túlhypolni”, a karaktere akkor is súlytalan.

Ő pedig nem más, mint a „hűdenagyonveszélyes-testőrgyilkos”, Anne Bonny (Clara Paget).

Ilyen az, amikor naggyá akarnak tenni egy karaktert, de valahogy mégis a levegőben lóg.

Nem beszélni kéne róla, hogy „húúdenagggyonveszélyes!”, meg nem csak fenyegető pofákat kell vágni, és sötéten nézni – villantani is lehetne azt a hírhedett gyilkos tudományt.

Talán az hatásosabban felépítené a karaktert. Szerintem.

Igazából én még egyik női karaktert sem tudtam megszeretni: Eleanor  (Hannah New) olyan, mint egy hisztis iskolás lány – aki néha királynősködik, olykor teszi a „nagys’asszonyt”, máskor meg a markotányosnőt, de néha meg lepofoztatja magát, mint egy utcalány, és utána a csaja lábához kucorodik, mint egy ijedt nyuszi. És az is milyen menő már, hogy biszex! :-S

Lehet, hogy ez a karakter összetettségét hivatott sugallni, de nekem egyelőre inkább összevisszaság, ami nem segíti elő, hogy megszeressem. :-/

Max (Jessica Parker Kennedy) meg egyelőre nekem biodíszlet – az is kell, szó se róla. De a sorsa egyelőre nem nagyon izgat… :-P

Mindenesetre, nekem továbbra/egyelőre bejövős a sori: várom a folytatást!
:sör:
:thumbsup:


Halo 4: Forward Unto Dawn


Úgy merengtem, hogy most azt írjam, hogy „s01”, vagy csak mint „sima” filmet emlegessem-e fel?!

Ugyanis ez egy 5x20 perces minisorozat – de én egy „egész estés” filmként láttam. :-)

Nem vagyok nagyon otthon a számítógépes játékok világában, de a „Halo” név ismerősen csengett.

Anno megnéztem a „Warhammer 40.000” movie-t is, az Ultramarines rajzfilmet – ráadásul kénytelen vagyok kissé pironkodva bevallani, hogy… tetszett is.  :-)

Pedig a neten… hm… „nem aratott osztatlan sikert”.

Szóval, megnéztem ezt az élőszereplős Halo 4-et is.

Az eleje, az első fele (az első 2-3 rész… ha úgy vesszük) nem volt valami nagy szám: a gyerekek a katonai akadémián témában nem dobott sok újat, és nem is nagyon szólt másról. :-/


Onnan vált érdekessé, amikor megérkeztek a láthatatlanság képességével felvértezett szörnymonszták („Covenant”…?!) és a földbe gyalulták a bolygót. :-)

És aztán jött egy felturbózott  katona (vagy harci droid…?), akinek a megjelenésén éreztem, hogy ez most kábé minden „halósnak” egy ikonikus pillanat lehet: Master Chief 117.


Mondjuk, ahogy ő nyomult, és védte az egyre fogyatkozó kadétcsapatot, az bejövős volt, mint ahogy a szörnymonszták is kellően erős ellenfelek ahhoz, hogy legalábbis ne érezze az ember „sima ügynek” a velük való harcot.

A felturbózott katonák/harci droidok vs. szörnymonszták téma minden kisgyereknek, vagy gyermek lelkű felnőttnek izgalmas téma – szóval, én is szívesen elnézegettem. :-)

Nem volt egy „filmtörténeti mérföldkő” :-), de még simán elnézegetném ezt az adrenalinpumpa, esztelen lövöldözést, ha folytatnák. :sör: :cool:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése