2020. május 5., kedd

Into the Night – Érkezés a sötétségbe s01 & Netflix Comedy Specials…


Megint Netflix – még mindig Netflix. De mit tegyek, ha egyszer ők készítenek olyan tartalmakat, amiből bőven lehet meríteni, legtöbbször érdekesek és újszerűek: és tetszenek. :sör:


Into the Night – Érkezés a sötétségbe s01


Egy marha jó kis hatrészes mini. :sör:

Adrenalinpumpa, észvesztő, kétségbeesett menekülés a felkelő nap elől. Must see.

Node.

SPOILER ON

Egyszerűen fel nem foghatom, hogy mit akarnak/akarnának ebből többet kihozni. Szerintem ennyi pont elég volt.

Keletről-nyugatra menekültek, körbe a Föld körül, hogy a halált hozó, felkelő Nap sugarait elkerüljék.

Egyszer „körbementek”, és végül találtak egy menedéket.

Oké, teljesen jogos: körbe-körbe röpködni, többször is a Föld körül… hááát… lehet, hogy unalmas és/vagy önismétlő lett volna egy idő után.

De amikor a legvégén megálltak és megtalálták a titkos, földalatti bunkert, ahol túl lehet élni – szerintem itt vége a sorozat egyedi lüktetésének.

Bezárt/Elzárt közösség csatározásait, napi gondjait, problémáit, személyes ellentéteinek kiéleződését, és az ebből fakadó csatározásokat, megosztottságokat, kibéküléseket már láttuk egy-két sorozatban, filmben. Én erre már nem vagyok/leszek kíváncsi.

Hiába lengették be, hogy „na, itt sem fognak sokat pihenni!” – az már nem ugyanaz, az már nem a repülőgép és maroknyi utasának kétségbeesett vesszőfutása és halálfélelme: ami megfogott és a monitor elé szögezett. :respect:

Nem tudom, mit fognak-akarnak-tudnak kihozni a készítők ebből a bunkeres helyzetből… de igazából nem is érdekel. A folyamatos helyváltoztatás, az új és új helyszínek, és az új és új problémák voltak ennek a sorozatnak a sava-borsa. És az, hogy nem volt idő senkit megsiratni – a többiek rohantak tovább az életükért.

Egy föld alatti bunkerben már nem lesz meg ez a dinamika – ami a lényege és a veleje volt ennek a szériának.

Nekem ennyi volt.

Tetszett, egyedinek és különlegesnek találtam, estéről-estére körömrágva néztük. :sör:

De a bunkeres téma már nem érdekel, köszi. :-P


Netflix Comedy Specials

Most, hogy újra rászakadtam a Netflixre, kinyílt a világ az általam eddig ismeretlen stand up-osokra is, én nézem őket folyamatosan – mert szeretek jókat röhögni. :-)

Illetve… szeretnék. :-/ :-P

De kezdem a jóval.


Chris D’Elia – No Pain


Ez a srác olyan, mintha folyamatosan be lenne lőve – és erre ő maga is kitér az est folyamán, és ezen jókat lehet röhögni. :-)

Eleinte viszont nagyon zavart bennünket az egész… személyisége, habitusa… „Ez most részeg…? Vagy be van füvezve/drogozva/gombázva…?”.

És a poénjai: „Ez most… komoly?! Tényleg megcsinálta _ezt_...?!?! Mekkora bunkó már…!!!”.

De néztük tovább és nem kapcsoltuk el. Néztük tovább zavartan, értetlenül és megrökönyödve…

…és egyszer csak elkezdtünk fel-felröhögni… ettől újra zavarba jöttünk… de aztán megint felnevettünk… feloldódtunk… és a végére azt mondtuk: bakker, ez jó volt! :sör: :-D

Nem egyszerű a srác – de remek. :respect:


Maurício Meirelles – Levando o Caos


Azt hittem, hogy zseniális lesz – nagyon sokáig felhőtlenül szórakoztam, a térdemet verve röhögtem. :respect:

Ám a végére… Ehhh… :-/

Nem véletlenül van az úgy, hogy „minden jó, ha a vége jó” – itt nem lett az. :-/

Úgy látom (lesz erre még példa a felsorolásomban), hogy sokan megirigyelték „Ray Romano – Right Here Around the Corner” comedy specialjának zárójelenetét, amikor elment a családjával pizzázni.

Mondom: _az előadás után_ a családjával elmentek enni, és ezt vette még a Netflix, levezetésnek.

Ott és Akkor – szerintem marha jó volt. :respect:

Node… az, hogy Maurício a végére behozta a színpadra a feleségét, és az ő „közreműködésével” elmondta a „ping-pong” sztorit a nászútjukról… az valami… szóval… elcseszett volt, már elnézést.

A sztori is, és a feleség „közreműködése” is… :-///

Vicces volt a srác, fergetegesen jó humorú – semmi szüksége nem volt erre a szegmensre.

Nagyon tetszett… de a végére… valahogy elment a kedvem. :-///


Pete Davidson – Alive from New York


 „Egypoénos” srác. Mondom ezt arra, azokra, akiknek van egy marha jó poénja, ami fergeteges, feledhetetlen – de a műsor javarésze meg… hm… átlagos… kevéssé poénos… „szürke”. :-/

Ő legalább egy bevallottan és bevállaltan füvezős srác. :-)

A Louis C.K.-s poénján napokig felröhögtem, ha eszembe jutott – és most, a bejegyzés megírása közben is újra megnéztem a jelenetet, és vigyorogtam rajta, mint a tejbetök… :-))) –, de a srác nevére rá kellett keresnem, hogy „hogy is hívták azt a srácot, akit Louis C.K. ki akart rúgatni…?!”. :-S :-P :gyagya:

Nem mondanám, hogy must see… de azért…

„And then… one glorious morning…” :-DDDDDD


Amit Tandon – Family Tandoncies


„Egypoénos” indiai úriember. Nagyon kellemesen indult, egyre jobb poénokat tolt – egyszer csak annyira röhögtem, hogy Katicám rám szólt, hogy csöndesebben… :-DDD

…de onnan beindult mélyrepülés… ellaposodott… unalmassá vált… pedig volt még hátra a játékidőből, bőven… :-(

A végére pedig ő is „rayromanózott”, és behozta az egész családját – a színpadra! :-OOO

Mi a jó francnak, kérdem én…?! :-PPP

Ray Romano-nak „Akkor és Ott” tökéletes lezárás volt behozni, pontosabban, kimenni a családjával: itt meg nem az behozni őket a színpadra. :-PPP



És akiket nézhetetlennek és élvezhetetlennek, idegesítőnek találtam, és 20-30 perc után kikapcsoltam:

Dave Chapelle – The Kennedy Center Mark Twain Price 2019.

Tom Segura – Ball Hog

Ez nem az én humorom. Sokan röhögtek a közönségben, szóval, lehet, hogy másnak bejön – döntsétek el magatok, hogy nektek igen, vagy sem.

De én egyiküket sem ajánlom. :-///

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése