2020. május 3., vasárnap

Élve fogd el - conspiracy theory... :-)

Érdekes szösszenet - vagy konspirációs elmélet. :-)

Ma délelőtt kisfiam, Máté, az 1975-ös retró társasjátékunkat hozta elő játszani, az "Élve fogd el"-t.


Még gyerekkoromban (70-es évek vége, 80-as évek eleje) a szomszéd fiúnak volt meg ez a játék, és én mindig annyira szerettem volna, ha nekem is van ilyen.

Épp ezért elsőszülött Dávid fiamnak gyorsan be is szereztem egy (immár új kiadású) példányt - amit ma a második kisfiam, a 6 éves Máté hozott elő, hogy ezzel játsszunk.

Lelkesen mellé ültem, és teszteltem, hogy tudom-e még fejből az egy-egy elejtett - pardon: elfogott! - állat nevét. (Egész jól ment. :sör: :-) )

Nem tudom, ismeritek-e a játékot: vannak rajta pirossal keretezett "tiltott/tilos mezők", amikre nem szabad lépni.

Szakadék, árvíz, erdőtűz, zuhatag, mocsár, számum, stb. - és "Járvány".

Most, a jelenlegi helyzetben jobban elnézegettem a "Járvány" tilos/tiltott kockáját, és közvetlen környezetét - és mit látok?


Igen, igen - az 56-os számú "Tobzoska" az, amiről (lólépésben, azaz a játék szabályai szerint lépve) éppen a "Járvány" kockára juthatnánk...

Hoppá, hoppá... úgy látszik, valaki, valamit már előre látott 1975-ben... :-)))

Nem egy nostradamusi jóslat, de azért... :-D

És akkor hadd nem mondjam, hogy a másik állat, amiről még éppen a "Járvány" kockára lehetne jutni a 60-as számú "Kis macskamedve" - azaz másnéven a "Vörös macskamedve", ami szintén honos... Kínában (meg Indiában, Laoszban, Mianmarban, Nepálban).

Lehet, hogy szólni kéne nekik: ne nagyon kóstolgassák mostanában (se) ezt a szimpatikus jószágot - különben megint hazavágnak valamennyiünket. :-)

Felkészül: a 68-as "Varacskos disznó" és a 71-es "Borz" - és mivel utóbbi nálunk is van, jobb lesz odafigyelnünk, mi kerül vasárnapi ebédnél a tányérra... :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése