2020. március 26., csütörtök

VFW (2019) & Ray Romano – Right Here Around the Corner & The Goes Wrong Show s01


Egy friss élmény – és pár másik, amiket már tolok egy ideje magam előtt…


VFW (2019)


Olyan fantasztikus nosztalgikus retró élmény, hogy csillog tőle az ember szeme – persze, csak akkor, ha tudja, kiket is lát a képernyőn… szóval, kellőképpen öreg filmrajongó. Mint én. ;-) :sör:

A háborús veteránok kocsmájában összegyűlnek a régi barátok, hogy megünnepeljék egyikük születésnapját – és amikor már kellőképpen megalapozva alkohollal, épp nekiindulnának egy sztriptíz bárba, beront egy fiatal lány, akit drogos/bedrogozott bandatagok üldöznek.

És az öreg katonák a védelmére kelnek – a drogbanda pedig ostrom alá veszi a krimót.

Ennyi és nem több.


Töménytelen sok vérrel, tűzoltó baltával, machetével, körfűrésszel – késsel, villával… mindennel, amivel egy embert meg lehet ölni.

És hogy miért csillogna egy ilyen retró exploitation, vérhentelő filmtől valakinek a szeme? Aki nem szorul pszichiátriai kezelésre…? ;-) :-)))


Mert a régi filmek (javarészt másodvonalas…) színészei tűnnek fel benne, akiket nem tudtam boldog, nosztalgikus vigyor nélkül nézni, hogy „nahát… hiszen ez ő… az izéből, na!... és még mindig él…?!” ;-) :-D.

Stephen Lang (68)



William Sadler (70)




Martin Kove (74)



David Patrick Kelly (69)



George Wendt (72)




Fred Williamson (82)




Ha tudjátok, kik ők – akkor simán lehet a ti filmetek is, ez az 1 óra 27 perces eszelős, nosztalgikus vérfürdő. :sör: :-D


Ray Romano – Right Here Around the Corner


Már elég régen megnéztem, és sokat agyaltam rajta… Persze, mondhatnánk, hogy miféle stand-up az, amin „sokat kell agyalni”… de én azt mondanám, jóféle. :sör:

Tudjátok… gyakorlatilag… kidumálta („ki stand-upolta” vagy hogy a francba is mondjam… :gyagya: ) az egész családját. Kicikizte a gyerekeit, hogy szétröhögte az ember az agyát – és a feleségét… és itt a bibi.

Nem mintha nem lehetne ilyet tenni, hisz a magyar comedy centrálos srácok is gyakran kidumálják a feleségeiket a színpadon – ami az esetek majdnem 100%-ában jópofa, humoros, és az ember a saját házasságára ismer benne. :sör:

De amiket Ray Romano mondott az asszonyról – az nekem nagyon sokszor fájt, helyette is. Hogy miket kapott tőle… Keserédes humornak tűnt – inkább keserűnek, mint édesnek… :-///

Gondoltam, biztosan elvált… és tele van fájdalommal.

Erre a legnagyobb döbbenetemre a show végén megjelent az egész családja: a lánya, a három fia… és a felesége, Anna Scarpulla, akivel 1987 óta házasok(k)… és közösen elmentek pizzázni. :-OOO Leesett az állam…






Aztán arra gondoltam: ha a felesége, és szereti (hiszen 43 éve együtt vannak), akkor minek mond róla „olyanokat” a színpadon, amiket… szerintem nem mondunk akkor, ha még szeretünk valakit.

A végén nem tűnt úgy, hogy Anna megbántott lenne: oké, 43 év alatt nyilván megszokta Ray humorát, és jóval magasabb a tűrésküszöbe, mint egy „átlagos” feleségé… de én azt gondoltam: „node akkor is…!”. :-/

Szóval… nem tudom… ha a legvégén nincs az a közös séta és pizzázás a családdal, egészen más lelkiállapottal fejeztem volna be – de volt, és összezavarodtam: „…hogy akkor… hogy is van ez…?!”.


De nagyon jó kis stand up volt. Nézzétek meg. :sör:





The Goes Wrong Show s01


Nem rejtettem, nem rejtem véka alá, hogy a The Mischief Theatre Company óriási nagy kedvencem. :sör:
:-DDD

De azzal a farbával nem nagyon jöttem eddig elő, hogy azért… nem minden előadásukkal vagyok kibékülve. :-/

A zseniális „Peter Pan Goes Wrong” után a „Christmas Carol Goes Wrong” valami… valami nagyon nem jól sikerült… :-///


Szóval… eléggé elbizonytalanodtam, hogy vajon a sorozat milyen színvonalat fog képviselni, ezért sokáig vártam vele…

…és most meg is mondom: hullámzó. A színvonal. Sőt, sajnos többször hullámvölgy, mint hullámhegy…

Beszéljek csak a jókról.

A s01e02 – Pilot (Not The Pilot Episode): szerintem fergeteges volt. Ezt szerettem bennük, ezért lettek a kedvenceim: mindent csúcsra hoztak. :sör:




s01e04 – The Lodge – s01e05 Harper’s Locket: mindkettőben voltak eszelősen jó poénok… de akadt benne pár gyenge is… ám ettől még bejöttek.

A maradék három epizódot inkább nem értékelném. :-///


Oké, annyit mégis, hogy a s01e01 – The Spirit of Christmas és a s01e06 – Ninety Degrees… azokról azt mondanám, hogy… ha nincs épkézláb ötletünk, akkor ne erőltessük a dolgot. Mert csak nyögés lesz a vége… :-///

A s01e03 – A Trial to Watch pedig… „a futottak még”-kategória… :-S

Talán ráférne a Csapatra egy-egy külső szemlélő, mielőtt előrukkolnak valamivel – nem csak a rokonok, haverok, üzletfelek lelkes (és szervilis…) „vállveregetésére” van szükség…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése