2015. július 29., szerda

Emberek az embertelenségben…



Soha nem csináltam még ilyet, és talán soha többé nem is fogok – de most muszáj.

Miután elolvastam ezt a bejegyzést a Kettős Mércén:



…majd mikor utána (közben…) percekig zokogtam, arra gondoltam: ezt muszáj reblogolnom.
:megarespect:

És arra gondoltam: ugye lesz?!

Ugye lesz majd olyan _Ember_, egy messzi, másik országban, aki ugyanígy fogja majd fogadni a gyerekeimet, amikor menekülnünk kell innen?

Ugye lesz valaki, ott, a messzi távoli országban, aki az én gyerekemnek is hoz egy pohár – vagy akár egy kiskádnyi vizet?

Ugye lesz majd valaki, aki lemossa az ő arcáról is a fájdalmas út porát, a gyűlölködők mocskát, a közömbösség sarát, a zsigeri félelmet, és beleivódott rettegést?

Ugye lesz ott is még _Ember_ az embertelenségben…?!

Adja a Jó Isten, hogy legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése