2015. július 23., csütörtök

Wicked Tuna – Tonhal-csaták s04




Oké, akkor (megint… ;-) ) outcomingolok: igen, még mindig nézek reality/documentary show-kat.
:sör:

És igen, bár „letettem” (kaszáltam) párat, vettem fel újakat, amiket – ha nem is részről-részre, bár törekszem rá – figyelemmel kísérek.

Ilyen a Wicked Tuna is. :sör: …izé… :tuna: :-)

Mivel magam is szeretek horgászni, sőt, halat is fogni – ad abszurdum: még meg is enni, amit fogtam! :-) –, ezért már az első évad óta figyelem a gloucesteri tunahorgászok életét.

És nagyon bírom ezt a showt. :thumbsup:

Egyrészt ez horgász mivoltomból is fakad – remegve vagyok képes várni a kapást, és kiszáradó szájjal figyelem a fárasztást: és elkeseredek, amikor lemarad a hal – a horgászokkal együtt örülök, amikor a fedélzetre kerül. :sör:

Másrészt meg marha jó karakterek kerültek itt össze. :thumbsup:

Kezdem mindjárt a nagy kedvencemmel, akire emberként és horgászként is felnézek: Mr. Dave Marciano, a Hard Merchandise kapitánya. :respect:


És első matrózát is nagyon bírom: Jason Muenzner. :sör:


A Hard Merch-ért már nagyon sokat, és nagyon sokszor szorítottam (pl. amikor lerohadt a hajó a tengeren, és a Tuna.com vontatta be őket a kikötőbe), épp ezért hatalmas most az örömöm, hogy a negyedik évadot ők nyerték meg! :respect: :thumbsup:

Kijárt ez a győzelem ennek a kitartó, és kemény csapatnak. :sör:

Nem vagyok már egy mai csirke – de a Hard Merch-ön szívesen lennék utolsó matróz egy szezonra.

Akit második legjobban bírok a show-ból, az engem is meglep: Tyler Mclaughlin, a Pin Wheel fiatal, pimasz, nagyképű kapitánya – aki igazi megszállott, és nagyon jó horgász.



Vannak dolgai, amiket nem szeretek – sőt, amik a „való életben” kifejezetten ellenszenvessé tennék.

De így, a képernyőn keresztül, a jót és a rosszat egyformán látva: egyszerűen nem tud a mérlegem nem pozitív irányba billenni vele kapcsolatban. :sör:

A harmadik kedvencem pedig a fura, néha mogorva és magának való, máskor harsány és kitörően nevető: Paul Hebert. :sör:


Paul megjárta már száz tű hosszát: dolgozott Dave Carrero-nak a Tuna.com-on, Tylernek a Pin Wheel-en, a Bounty Hunter-en, a Lisa and Jake-en, és a MISS SAMBVCA kapitányaként láthattuk, de az ő igazi hajója a Wicked Pissah. :sör:

Paulnak – bár a képességei meglennének – nincs egyelőre olyan szerencséje kapitányként, mint amire a tudása predesztinálná. De szeretem az embert, és szorítok neki. :sör:

Kedvencem az volt, amikor a spin off-ban, a Wicked Tuna: North vs. South-ban Tylerrel együtt, közös kapitányság alatt nyomatták a Pin Wheel-en – konkrétan vonyítottam az örömtől, amikor kettejüket egy hajón láttam. :sör:


Végül pedig egy nem túl szimpatikus horgászról, kapitányról kell megemlékeznem, akit nem nagyon bírok, de be kell vallanom, nélküle sokkal szürkébb lenne a show.

Ő pedig nem más, mint a Tuna.com kapitánya, Dave Carrero.


Kőkemény, örökké győzni akaró, a győzelemért senkit és semmit nem kímélő, a halként csusszanó, „trükkös Dave”.

Nagyon jól horgászik, fanatikus, és nem érdekli semmi más, csak a győzelem – és ezért olykor… hm… nem habozik letérni az egyenes útról.

Ő a Wicked Tuna sorozat Jockey Ewing-ja. :cool: :-)

Aki mindenkit le akar győzni – akit mindenki le akar győzni.

Marha jó sorozat a Wicked Tuna (és a spin off-ja): nekem, mint horgásznak, egyenesen kötelező.
:cool:
:-D
 

Mr. Marciano! Ha lesz matrózfelvétel a Hard Mechandise-ra, én tisztelettel jelentkeznék!

Igaz a tengeri horgászathoz nem értek (csak annyi, amennyi a show-ból rám ragadt… :-) ), de halat darabolni, csalit fogni, jeget lapátolni, és fedélzetet mosni jól tudnék!
:thumbsup:
:-)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése