2013. április 15., hétfő

Franklin & Bash s01e01-e03 & Please Like Me s01e03 & Hannibal s01e01



Franklin and Bash s01e01-e03


2011 óta várom, hogy valaki kezdje fordítani… :eeekkk:
…de végre most, amikor elkezdődött szinkronosan is :-P :-) végre van hozzá felirat! :-)

Fordította: „kissbence09” :sör: :thumbsup:

Talán az is közrejátszott a méltatlan elhanyagolásában, hogy majdnem egyszerre startolt a „Suits”-cal, ami több és jobb visszajelzést kapott, és – gondolom – annak „árnyékába” került.
Megjegyzem, mi is néztünk anno a „Suits”-ot – egészen addig, míg Mike (Patrick J. Adams) idióta haverja, aki állandóan ólomsúlyként „visszahúzta” és nyomorgatta (a neve nem jut eszembe, de nem is érdekel… :-P ), teljesen az agyunkra nem ment… :-///

De térjek vissza a Franklin & Bash-re.


Breckin Meyer eddig nem túl sok kiugró alkotásban szerepelt (Garfield 1-2. :-) ), de én eddig is csíptem a srácot, ezért rögtön tudtam, hogy jó lesz ebben a szerepben – és nem csalódtam. :-)

Azt a(z egy... :-) ) karaktert hozza, amit ismerek, szeretek és vártam tőle: de nagyon jól áll ez neki és a sorozatnak úgyszintén. :sör:

Remekül és összehangoltan nyomul vele Mark-Paul Gosselaar (akit én korábban nem láttam/ismertem…), és a két karakter egymást nagyszerűen kiegészítve viszi a showt, amit jópofa sztorikkal és élvezetes mellékkarakterekkel tesznek még élvezetesebbé. :sör:

Mindjárt itt van Malcolm McDowell, aki a nagyfőnök karakterét igazi ínyenceknek valóan kelti életre, és szvsz utánozhatatlan és egyedi stílusában lubickol az alakítás során. :-)


A két haver-segítő szerepében egyrészt a stand-up komikus, Kumail Nanjiani hozza a sorozatokban mostanság oly népszerű különc indiai figurát :-) mellette pedig a gyönyörű Dana Davis képviseli a (szerencsére… :-) ) kihagyhatatlan „eyecandy”-t.



A sztorik – mint már említettem volt – jópofák, pörgősek és figyelmet lekötőek, és minden szereplő megfelelő terepet kap ahhoz, hogy a rászabott karaktert élettel töltse meg. :thumbsup:

Nekem nagyon tetszik :-) azt hiszem, megnézünk még belőle pár részt – bár a Kedvesem szerint túl sok benne az olyan „geek” utalás (Franklin és Bash (meg Pindar... :-) ) nagyon sokszor dumálnak filmekről, utalnak klasszikus jelenetekre, idéznek dialógusokból), amiken én jókat derülök, de ő sokszor elakad és értetlenül pislog miattuk… :-)


Kár, hogy ilyen sokára ért ide a sorozat – de legalább ideért. :sör:


Please Like Me s01e03



„- Does your mother know about this?
- No.
- Well, I guess I'll be seeing you in church, then.”

:-) Áááhhh… Állat ez sorozat. :-) :-) :-)

Én lubickolva élvezem és vigyorgok minden egyes beszólásán – és annak meg főleg örülök, hogy nem jártam úgy vele, mint a „Legit”-tel…

A frissen felfedezett melegségével ismerkedő, ironikus és önironikus Josh eszméletlen vicces szituációkba keveredik – és mellette az egyszerű, de „férfiasan tökéletes” Geoffrey :-) is végtelenül szimpatikus, ahogy nyíltságával és őszinteségével nyilatkozik, és végtelen természetesen kezeli kapcsolatukat. :-)


Különösen a Josh apjával lefolytatott beszélgetése volt szinte fergeteges a maga egyszerű szókimondásával… :-D :-D :-D

„- So, Geoffrey, do you have a girlfriend, or...?
- No, I'm gay.
- Oh, rightio. It's funny, you know, because Josh's mother and I always thought that he was gay. He was always baking and dancing.
- He IS gay. Josh is gay. I'm his boyfriend.
- Really? You're Josh's boyfriend?
- Yeah.
- OK, it's alright. It's OK. Just promise me that you'll use protection. Well, do you use protection, Geoffrey?
- Oh look, actually, it's a bit awkward to talk about, Alan. We haven't had penetrative sex yet, but, when we do, I promise you we will use protection.
- Oh, well, good. That's good news.”
:-)

De nem csak Josh és Geoffrey (és Dad :-) ) remekeltek, de a már az első részekben is feltűnő Aunty Peg (Judi Farr) nagyszerűen alakított – és karaktere kimondott olyan dolgokat a templomban(!), a mise alatt(!), a papnak(!), amikben nagyon súlyos és komoly igazság rejtőzik – és amikért tőlem, egy keresztény embertől, kiérdemelte a maximális elismerést. :respect:


Ám ettől a sorozat nem vált/válik moralizálós, liberális szócsővé, hanem megmarad egy szeretetteljes és humoros csapáson, és… vidáman, emberként éli az életét. :-)

Nézni kell. :sör: :-D


Hannibal s01e01


…és a végén a feketeleves. :-///

Leszögezem: Mads Mikkelsent nagyon csípem. :sör:

A „Red Dragon” nagyon nagy kedvencem volt, mind könyvben, mind filmen. Én még a Michael Mann-os, 1986-os verziót imádtam: „Red Dragon – Az embervadász” William Petersen-nel, Brian Cox-szal, Tom Noonan-nal, Stephen Lang-gal. :respect: (Igazából a 2002-es verziót nem is láttam, különösebben kíváncsi se vagyok rá… A ’86-os zseniális volt. :respect: )

Node: imádtam viszont az 1991-es „The Silence of the Lambs – A bárányok hallgatnak” filmet, és zseniálisnak tartom benne Sir Anthony Hopkins alakítását. :respect:

Ezzel csupán azt akarom mondani, hogy nem voltak negatív előítéleteim a sorozattal, sőt, nagyon is várólistás volt!

…de várakozásaimban csalódnom kellett. :-///

Üresen pozőrködő, érthetetlenül kikényszerített húzásokkal operáló, látomásokat és rémálmokat a jelen idejű történésekkel random, zavaróan és idegesítően kavaró, érdektelen nyomozásra felfűzött előtörténet… :-PPP

Untam, idegesített – és ettől elkeseredtem. :-/

Részemről ennyi volt. :cancel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése