2012. december 14., péntek

Source Code – Forráskód



(Kicsit nehéz Böjte Csaba testvér után újra „megszólalni” – ráadásul a héten még Pál Feri atyánál is jártam (nagyon jó volt, mint mindig :-) ), szóval… Nehéz volt, na. Amikor az ember szeme rányílik bizonyos dolgokra… más dolgok hirtelen elvesztik régi fontosságukat… De aztán úgy gondoltam, ez a blog kedves a szívemnek: komolytalan kis marhaság – de szeretem :-). Szóval, miért ne írhatnám tovább, ha szívesen csinálom – még ha nincs is igazán hasznára senkinek.)



Szóval, az „End of Watch” meghozta a kedvemet, hogy Jake Gyllenhaal filmet nézzek – pedig anno a „Jarhead” meg rendesen _elvette_ a kedvemet tőle…

Mit ne mondjak, meglepően jól szórakoztam. :thumbsup: :sör:

Mondjuk, szeretem az „időkizökkentős”, alternatív valóságos, scifis, misztikus dolgokat – és a „Source Code” minden tekintetben kielégítette az igényeimet.

Pörgött-forgott-csavarodott – és amennyire irritált/idegesített/untatott Jake Gryllenhaal a „Jarhead”-ben, a Forráskódban mégis olyan annyira szimpatikus és szerethető, mint az „End of Watch”-ban. :sör:


Nem elég, hogy a krimi/thriller-szál remek volt, de az egészet lekörözte a főhős személyes drámája, és küzdelme. :respect:

Nem tudom, mint is mondhatnék róla – alapinformációkat mindenki fel tud csípni a filmről, és annál egy szóval is többet mondani vétkes spoilerezés lenne: nem szabad, hogy elrontsam azok szórakozását és lelkes rácsodálkozását, akik esetleg hozzám hasonlóan eddig még kihagyták ezt az alkotást…

Gyllenhaal mellett köszönet és respect az írónak, Ben Ripley-nek és a rendezőnek, Duncan Jones-nak. :sör:

Szerintem ez is „must see!”-movie, nem vitás. thumbsup:




És pár sorban két filmről, amik… hm… nem tartoznak éppen a „must see!”-kategóriába…

A „Premium Rush – Fék nélkül” című 2012-es film az, ami 1983-ban volt a „BMX Bandits – BMX banditák”… Nekem mondjuk a „BMX” kedvesebb filmélmény volt… és a „Premium Rush” után is az marad. Joseph Gordon-Levitt sem nyúl mindig aranyba, hogy úgy mondjam…

Szerintem kihagyható és feledhető. :-/


A „The Bourne Legacy – A Bourne-hagyaték” a legüresebb, legsemmirevalóbb film, amihez ebben az évben közöm volt. Ezt biztosan ki merem jelenteni. :thumbsdown: Én bírom Jeremy Rennert, Rachel Weiszt pedig kifejezetten szeretem – de ez akkor is egy nagy nulla volt. Idő- és életrabló.

Ne erőltessétek ti sem, szvsz. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése