2018. augusztus 6., hétfő

"Petőfi halála" - A "Családi Kör" első félévi műlapja (1871)

Mostanában valahogy megtalálnak a történelmi múltunk emlékei. :amazing:

A szüleimnél töltöttem a hétvégét, amikor a falon egy korábban soha nem látott képet fedeztem fel - és leesett az állam. :eeekkk:

Apukám elmondta, hogy valakinél dolgozott, és ott látta meg a garázsban/padláson/lomtárban a falnak támasztva. Elkérte a háziaktól - akik szó nélkül neki is adták.

Én meg csak álltam a kép előtt, és bámultam...

...aztán leakasztottam a falról, és kivittem a kertbe, a napfényre, hogy jobban szemügyre tudjam venni, és körbe tudjam fényképezni: ezt a majdnem 150 éves emléket.

Szerintem, nem is ragozom tovább, beszéljenek a képek.


"Mindennemű utánzás tilalmaztatik.
Ny. Grund V. Pesten 1871
Kiadja: Emilia"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése