2018. június 26., kedd

James és Sir Paul...

Egyre jobban szeretem James Corden szkeccseit, igaz néha túl sok, amit csinál, és olykor nem telitalálat, de gyakrabban jönnek be a dolgai, mint nem. :sör:

Igazából sosem voltam "nagy" Beatles rajongó. Mindig is kissé zavart értetlenséggel figyeltem, hogy mi volt körülöttük anno az a téboly (egyébként, Elvis-szel is hasonlóképpen vagyok...), és bár vannak olyan számaik, amik tetszenek, nálam sosem voltak a kedvencek között. :meaculpa:

Úgy éreztem: "jó-jó, de azért nem _annyira_". :-P

Ám most mégis valami belső és külső mosollyal, végig feelgood hangulatban néztem, ahogy Paul McCartney visszaemlékszik Liverpool-ban a kezdetekre, ellátogat emlékezetes helyszínekre, miközben éneklik a Beatles ikonikus dalait... :respect:

Én azt mondom (aka. én mondom azt! ;-) ), hogy must see! :amazing:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése