2017. szeptember 24., vasárnap

Revolt & A Ghost Story



Úgy érzem, minden összeesküdött ellenem… :-OOO

Vagy én váltam a Muppet Show két páholyos-morgós-beszólós öregjének egyikévé – ami bevallom, asszem részben igaz… :-/ –, és nekem már semmi se jó, és mindent csak fikázok (azért, remélem, ez csak nem igaz! …még… :-P ); vagy _tényleg_ csupa tré filmbe/sorozatba futok bele mostanában.

A „folyton keresem az újat, a frisset”-hozzáállásom most bosszulja meg magát igazán.

A fusztráció meg egyre csak gyűlik bennem.

Off topic: nézem a három sorozatot, tudjátok, amiknek még nem engedtem el a kezét, és olyan düh-gombóc van a torkomban, hogy csak amiatt nem tudok ordítani teli torokból – mert okádnom kell tőle :-OOO
A Tin Star-t legszívesebben feltolnám valaki alfelébe – hja, egy kihegyezett „tin start” :-PPP, a The Sinnert olyan szinten gyűlölöm, hogy hánynom kell tőle – a hetedik rész a legvisszataszítóbb, legundorítóbb sorozatepizód volt, amit valaha láttam… :-OOO, a Midnight, Texas -ért pedig minden „kreatív macskajancsi”, aki a sorozat körül legyeskedett, megérdemli, hogy élete végéig sünbőr legyen a székletében… :-OOOOOOO

És attól vagyok arcidegzsábás, gyomorgörcsös és liluló fejű, robbanás előtt álló eszelős, amiért én ezeket – végignézem/tem, bonyek!!! Hogy hagytam magam hülyére venni! :-OOOOOOOO


On topic: és próbálok feltöltődésnek, erőgyűjtésnek, pozitív benyomás szerzésnek nézni egy-egy egész estés filmet – és bonyek azokkal is rendszeresen(!!!) pofára esek. :-OOO

…a francokat „:-OOO”, úgy elment a kedvem mindentől, hogy már ordítani sincs kedvem. :-///

Essünk túl rajta. :-P


Revolt
 

Lee Pace örök kedvencem a The Fall miatt (és a Pushing Daisies is nagyon jól állt neki), szóval, ahogy megláttam, hogy egy függetlenfilmes, alien inváziós moziban szerepel – amit rohadtul lepontoztak az imdb-n… –, azonnal rohantam megnézni.

Nem érdekel, hogy le van pontozva: akkor is Lee Pace film! :sör:

Noshát… ugye… izénihogyhívják (ahogy a régi, kisújszállási borbélybácsim mondta mindig :rip: )…

Szóval, ha egy film _független_ érted, benne van a nevében is, hogy _nem függ semmiféle nagy stúdió szardellakavarásától_(!), akkor merjen már kilépni a rohadt klisékből, ember!

Akkor pakoljon oda (bele a filmjébe) mindent, amit a gyáva, gazsuláló, pénzt számláló, polkorrekt és kommersz „nagy stúdiók” nem mernek meglépni! Legyen merész, legyen úttörő!

…de ez még kisdobos sem lett… :-///

Minden (mondom: MINDEN) egyes alien inváziós film ugyanarra a rohadt kaptafára készül: legyen az „függő”, vagy független stúdió terméke.

Independence Day, Edge of Tomorrow, Attack the Block, Monsters, Robot Overlords, District 9

…és nem elég, hogy mindegyiknek egy a lényege: „lődd ki, fertőzd meg, rúgd tökön a vezérhajót/hímet, és akkor az _egész_ inváziónak – érted, az e_g_é_sz_n_e_k!!! – vége".

És győztünk. :-PPP

Ha csak ez az _egy_ megoldás van egy alien invázió ellenében – még elvileg a végtelen(?!) fantáziával megáldott filmesek tekintetében is –, akkor az emberiségnek rohadtul befellegzett. :-PPP

…nos, ebbe a sorba áll be a Revolt is. :suxxxxx:

Nem egy nagy reveláció, mit ne mondjak. :-////


A Ghost Story
 

Sosem voltam a „Nagy Ghost film” (1990 – Demi Moore, Patrick Swayze) rajongója, és felkaptam a fejemet erre a 2017-es ausztrál filmre: hogy végre, ez tuti, hogy nem egy nyálas szerelmi történet, hanem tényleg „A Ghost Story”! :sör:


…én azt hittem, hogy megbolondulok tőle… :-OOO

Kábé az első 20-25 perc után rágörcsölt a kezem a gyorscsévélésre, és úgy „tudtam le” a filmet – de még úgyis untam, mint a rosseb. :-PPPPP

…az egyedülálló anya és a két kisgyerekének vegzálása miatt meg külön jár egy baráti mellporos a szívlapáttal, a rohadt kísértet genyónak. :-PPPP

(Remélem, szegény gyermekszereplők nem szorultak pszichológushoz a film után…)

Ha a szellemek élete ilyen elcseszettül unalmas, akkor hagyjuk, ne filmesítsétek meg, könyörgöm!

Ha a 90 perces játékidő helyett 30-ra redukáljátok, akkor még tán elviselhető lett volna – de így…!


Rohadt nagy pofára esés volt (ez is… ugye…).

Fizikailag fáj kimondani: de akkor inkább a ’90-es Ghost, mint ez. :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése