2016. február 2., kedd

The X Files – X-akták s10e01-e02 & Lucifer s01e01 & Outsiders s01e01 & Master of None s01e01



Pár szó pár sorozatról, amiket mostanság láttam: azt hiszem, gyorsan le fogom tudni. :-PPP


The X Files – X-akták s10e01-e02


Az első rész után úgy éreztem, hogy csak a nosztalgia visz engem át ezen a sorozaton… de valahogy úgy voltam vele, mint az „Ébredő Erővel” – hogy nem bántam a nosztalgiafaktort. :sör:

Ám a második rész meg volt olyan „x-aktásan” izgalmas és hátborzongató, hogy el kellett ismernem, hogy szvsz remekül keltették újra életre a sorozatot.
 

Én nézni fogom. Újra. :thumbsup:


Lucifer s01e01


Ki a francnyavalya nem segítette még a rendőrség (egy csinos rendőrnő) munkáját tévésorozatban?

Oké, az illegális csigagyűjtők, és a sivatagban homokot árulók kasztja. Hja, meg maga a Főördög – nosza, akkor legyen ő! (Majd jövőre jöhetnek a csigagyűjtők is… :-P )

És milyen sármos pasi ám a Lucifer! Igazi bugyihúzogató pillantású, dögös sármőr: mint Jávor Pál, vagy Rudolph Valentino annakidején! Csak úgy dobálják szét a lábukat a csajok a szeme villanására!

Úgy látom, vagy annyira _alá_ céloztak ezzel a sorozattal, vagy olyan nyílegyenesen célozták telibe az elhanyagolt háziasszonyok tüzes… micsodáját, hogy azt egy magát heteroszexuálisnak tartó férfit úgy érint, mintha egy vödör lóhúggyal öntenék pofán. :-PPP

Hagyjatok már lógva ezzel, könyörgöm…! (Azt meg direkte nem mondom, hogy vigyen el benneteket az ördög, mert még kéjesen sikongva az asztal alá élveznétek magatokat… :-PPP )


Outsiders s01e01


Elképesztő felütés. Egész egyszerűen elképesztő. Valami világcsúcs.

Mert én még olyat nem láttam, hogy egy pilot után _SENKI_, de az ég adta világon _EGYÁLTALÁN SEMELYIK KARAKTER_ ne érdekelné az embert, legalább egy incifincit…!

Na, erre itt van. Outsiders. :-PPP

Egy szereplőt sem éreztem annyira érdekesnek, értékesnek, szerethetőnek, hogy legalább minimálisan érdekeljen a további sorsa. :-(((

A konfliktus meg: hááát… legalábbis brazil szappanopera szintű. :-PPP

Köszönöm, én ebből nem kérek többet. Már ez az egy is megfeküdte a gyomromat. :-PPP


Master of None s01e01

 
Én azt hittem, hogy ez valami vígjáték! De tévedtem. :-PPP

Lehet, hogy velem (is) van a baj (naná! :-P ;-) ), de a kínos humor (infantilis, önző, bunkó felnőttekről) sosem volt a kedvencem. Mostanság meg már kurrrtára elegem is van ebből. :sux:

Még az a jó, hogy nem kell könyörögnöm senkinek, hogy „kérem, kapcsolja ki!” – kikapcsolom én magamnak. :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése