2012. szeptember 5., szerda

The Good Wife s02e01-e03 & Bullet in the Face s01e03-e04 & Bron/Broen – A híd s01e04


Hát nézzük a leszálló ágat… vagy inkább ne nézzük?! Hja… :-/

Mert nem kell mindig kaviár, meg ilyenek… :-P

The Good Wife s02e01-e03


Ott vette fel a szálat a második évad, ahol az első letette… :-/

Megpróbáltak Cary-ből (Matt Czuchry) egy komoly, átívelő, barátból ellenségé vált ellenfelet kreálni, de ez nekem kevés… Sőt, Childs (Titus Welliver) mellett komolytalan kis kapálódzás, gyerekhiszti és toporzékolás az, amit ő művel. :-/

Megindultak a „szerelmi háromszöggel”, de szerencsére gyorsan leakadtak róla – mert marha gyenge felütés volt, mit ne mondjak. :-/

Eli Gold (Alan Cumming) abbahagyta a durvulós belemenést, ami eszméletlenül jól állt neki(!!!), és helyette Peter kampánya körül nyáladzik („persze! Peternek nincs baja a melegekkel! persze! Peter még a jom kippurt is ünnepli, annyira…!" :broáfh: ).

Ilyen lehet az, amikor egy üldözésre és ölésre született vérebet kiherélnek… és utána naphosszat csak otthon henyél a kandalló előtt, és a tökei helyét nyalogatja… :-///

Az ügyek is eléggé… elszürkültek… :-/

Kedvesem még szívesen nézné tovább… de nekem nagyon elszállt az első évados lelkesedésem. :-/


Bullet in the Face s01e03-e04


De igen. Sajnos igen – itt is… :-/

A harmadik rész már inkább a „gagyi” határát súrolta/feszegette… :-///

A negyedik innen kicsit feljebb jött, de… ez első két résznek az sem ér a nyomába.

Nem értem, hogy ha van egy jó alapötlet (ami egy-két részre futja… max… ) akkor minek abból rögtön sorozatot csinálni?!

Ha képtelen egy stabil, erős színvonalat hozni, akkor is bele kell vágni, és tolni orrvérzésig…?!

Esküszöm nem értem…

Valószínűleg a pilotot megírja valami jó író – aki azért tisztességes pénzt is kér, hát még szép! –, lelkesen berendelik a sorozatot, utána meg a többit részt kiadják valami strómannak (aki sógor/rokon/ipam/napam, mittomén… :-P ), aki „megcsinálja olcsóért, okosba’” :-P de haloványlagos utánérzése _sem_ tud lenni az „alapírónak”.

Csak így lehet. Gondolom én… :-P

Nem feszültem rá a következő epizódra, mit ne mondjak… :-/


Bron/Broen – A híd s01e04


Most komolyan aggódni kezdtem, hogy én mégse _azt_ a sorozatot nézem, amit ajnároznak. Kissé idegesen néztem utána, hogy hány Bron/Broen/Bridge/Híd sorozat van, és biztos voltam benne, hogy én valami másolatot, vagy utánérzést szereztem be… :-S

De nem. :-P :-(

Elvileg jó sorozatot nézek – gyakorlatilag meg… rosszat. :-( Már, ha értitek, hogy értem. :-/

Ez a rész még unalmasabbra „sikeredett”, mint az előző, pedig szerintem azt már nagy kunszt überelni… :-/

Van egy híres argentin-bolíviai-brazil-venezuelai-magyar író, Hombre Jomenez :-) aki egyszer személyesen mesélte nekem, hogyan sikerült egy egész könyvet írnia arról, hogy Esmeralda Isaura Kasztanyetta főhősnő megjelent egy koktélpartin, ahol megivott nyolc felest, és két liter sört, megevett egy tortillát (sajtos-tejfölös), bekormányzott egy meleg laskát (bal csapott) a szemtelen lakájnak, azután megcsókolt három férfit, két nőt, és egy tévedésből a regénybe került lámát. :-)

És kábé ennyi.:-)

Nos, a Bron/Broen igyekezett hasonlóan minimalista történést vinni az 55-57 perces epizódba – de mindennek dacára fogvicsorgatva kitölteni a játékidőt… Hát, köszönöm az erőfeszítést. :-/

Nekem is az volt… :-/

A magam részéről az eddig eltelt 220-230 percnyi játékidőt megvágnám 2x45 percre, és abban az esetben nem lenne nyögvenyelős és szürkén unalmas a sorozat…

De így az. Nekem legalábbis. :-/

Én már nem fogom többet forszírozni, hogy nézzük a következő részt – legfeljebb becsatlakozok a Kedvesem mellé, ha esetleg ő igen…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése