2012. szeptember 3., hétfő

Bron/Broen – A híd s01e01-e03



Nem, nem rántott be… pedig ezt vártam volna tőle. :-(

Talán ezzel a prekoncepciómmal van a baj… vagy azzal, hogy nagyon nem szeretem a „Senator Palpatine/Dart Sidious/Emperor” típusú gonoszokat, akik olyan évekre (évtizedekre…?) előremutató grandiózus terveket kovácsolnak, hogy ha valaki az arcukba böfög egyet, akkor is sátáni kacajjal azt mondják: „Háháháháááá! Én ezt már évekkel korábban pont így terveztem! Te csak pontosan azt tetted, amit én már réges-rég tudtam, kis csacska csicska…” :-P :thumbsdown:

Szóval, valahol itt lehet a kutya elesve…

Meg az is, hogy megy a film… megyeget… de szerintem brutális lassan. :-/

És közben keressük az übergyilkost, aki évek óta arra készül, hogy majd milyen jót fog cicázni a rendőrséggel… :eeekkk:

Szerintem ez egy teljesen normális életcél. :irónia: Majdnem annyira, mint amikor a mindenre elszánt „mastermind” a világ elpusztítását tervezi… Igen, azét, amiben ő maga is jól benne él. :eeekkk: :idiot:

Szóval, van egy gyilkosság, amiről fokról-fokra derül ki, hogy csupán egy „oltári nagy terv”, a „rendőrség táncba hívásának” nyitóképe.

Van hozzá két nyomozónk: egy éppen vazektómián (önként!) átesett baknyúl, és egy emberi kapcsolatokat csupán csillagászati távcsövön keresztül látott ösztönlány (biztosan van rá valami orvosi szakszó is…), akinek esetében azt sem értem, hogyan lehet egyáltalán rendőr… :-S

Különösebben egyik nyomozót sem sikerült a szívembe zárni… úgy elvagyok velük. (Hol vagy Linden?! Hol vagy Holder?!?! :-( )

Mindkettő kínlódik odahaza is, hála Istennek :-/, az egyik a lerágott csont családi bajokkal, a másik meg azzal, hogy nincs neki. Mármint magánélete. :-P

A „mastermind” sem érdekel túlságosan: láttam már nála eszesebbet, kegyetlenebbet, csavarosabbat, szimpatikusabbat és antipatikusabbat. Ő egyszerűen… szürke. :-(

Javarészt unom az 55-57 perces részeket, és azt hiszem, hogy csak azért nézem, mert úgy vagyok vele: „ne már, hogy ettől van odáig meg vissza mindenki! biztosan van benne valami, csak én nem tudom levenni, bonyek! na, talán a következő részben már beindulnak a dolgok… vagy esetleg az utána következőben…” :-/

Láttam ennél már sokkal jobban felvezetett nyomozásos-gyilkos keresős történetet… nem is egyet.

Nem kunszt a Bron/Broent felülmúlni… :-/

Szerintem nem érdemes tovább néznem: ha majd’ három óra alatt nem tudott meggyőzni, akkor… :-/

…de lehet, hogy gyötröm még magam vele azzal a mottóval, hogy: „Mi került ezen a fotelon hétezer-kétszáz forintba?!”. :-P :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése