2012. szeptember 26., szerda

Copper s01e04-e05 – The Empty Locket & La Tempête




Corky: I thought this deadbeat promised your wife he'd clean up his act.
Andrew: Seamus did, swore on the holy Bible he'd follow the straight and narrow, in front of father Burke, no less.
Corky: Sybil will not be happy.
Andrew: She'll debone him like a mackerel.
Corky: Let's go tell her.
Andrew: You're right. Batten down the hatches. A hurricane named Sybil's a-coming.
Seamus: No. No, no, no, Andrew, don't!”
:-)

Az utolsó pillanatban. De tényleg a legutolsóban…

Mert úgy ültem le az ötödik rész elé, hogy ez lesz az utolsó Copper epizód, amit megnézek.

Ugyanis a negyedik rész ott folytatta, ahol a harmadik abbahagyta… a „catfight”-nál. :-/
…és engem marhára nem érdekel, hogy ki-kinek a szeretője, és hogy ki-kit akar megkapni.
És az se, hogy ezért ki-mire nem hajlandó vetemedni… :-P

Az éppen aktuális nyomozás során meg hintették a púder, hogy „mindjárt közelebb kerülünk Corcoran feleségének eltűnéséhez, és lányának meggyilkolásához” – aztán mégsem. :-P

A rész címe The Empty Locketvolt… és „empty”-nek elég „empty”-re sikerült, mit ne mondjak… :-PPP

Az epizód végén pedig, amikor a következő részből mutattak pár pillanatot, megláttam Corkyt talpig estélyiben… azt hittem eldobom az agyam… Civilizálják a kedvenc brutális nyomozómat? Háziasítják? Betörik…? Csajos sorozat lesz a Copperből…?! Na, neeee… Nekem ez nem kell, engem ez nem érdekel!!! :-PPP

Szóval, a kaszára kiéleződve feszültem rá sorsdöntő, ötödik részre: „La Tempête”

Erre valahogy… a fene vigye el…  egy igazán jó rész kerekedett ki belőle. :sör: :-)

Volt benne röhögtetős :-D volt benne csavaros-fifikás, volt benne egy remek kis lövöldözés… és akadt elgondoltató jelenet is. :thumbsup:

És én már csak azt nem értem az egyetlen egy, simára gyalult tekervényemmel… hogy ha ilyet tudtok, máskor meg miért tesztek le az asztalra sza… sza… szardellapasztát?! :tartármártás: :-P

Mindegy, lényeg a lényeg: a Copper (egyelőre…) megmenekült a kaszámtól… de nagyon melegen ajánlom nekik, hogy ezt a színvonalat tartsák – ne pedig azt. :grrr:

„- What happens if... if I die, never knowing what happened to Ellen or who killed my little girl?
- Then you'll be dead.  Same as all of those who have gone before you. Same as all of us who will follow. None of it will matter. Not a bit.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése