2021. július 29., csütörtök

Gyorsjelentés 2.0

Egy remekbe szabott új sorozat, és két régi, eddig önhibámból, eléggé elítélhető módon kimaradt, szép mese: ezekről tudok most beszámolni. :thumbsup:


Mare of Easttown s01

Egy marha jó sorozat. :thumbsup:

Végig lekötött, bitang jó húzások-fordulatok voltak benne: és egy különleges, bajjal és gonddal teli nyomozónő a főszereplő – akit nagyon meg lehet szeretni: Kate Winslet. :respect:

Akit még mellette nagyon csíptem, az édesanyját alakító Jean Smart – eszméletlen jókat lehetett röhögni-vigyorogni kettejük adok-kapokján. :-D

A sztori pedig egy olyan többszörösen összetett dráma… ami zsigerileg fáj.

Egyszerűen nem tud felnőni ehhez a sorihoz semmi: amióta végignéztük (kb. 2 hete), csak unottan szörfölök a Netflixen – és inkább nem nézek semmit. :-P

Túl magasra tette a lécet. De ez így van jól. :sör:

 

Shaun the Sheep Movie

2015-ös, de nagyszerű, megnevettető-megindító film. Mátéval megunhatatlannak tartjuk a sorozatot, de a film… azért egy egészen más ligában játszik. :sör:

Ha nektek is kimaradt volna eddig, mint nekem, akkor ne habozzatok bepótolni. :thumbsup:

 

 

Kung Fu Panda 3.

Ez meg 2016-os. Máté most fedezte fel – így én is bepótoltam.

Nekem az első két rész bármelyike jobban bejön – igazából, szándékosan skippeltem eddig („minek húznak le róla még egy újabb bőrt…?!”), mint ahogy a Shrekből is csak az 1-2. részeket néztem meg. :-P

Arra figyeltem fel, hogy Máté full hangerőn ordíttat egy dalt a telefonon fürdés közben – és kénytelen voltam beismerni, hogy nagyon tetszik nekem is, ezért kíváncsiskodtam, hogy mi az.

 

Így néztem meg végül a filmet.

Egy tetszett benne: Kai – de ő nagyon. Egész egyszerűen legyőzhetetlen, ultrabrutál harcos, a Kung Fu Panda univerzum legerősebb karaktere (SPOILER: nem is tudnak vele mit csinálni a készítők: Po csak csodával tud fölé kerekedni…).

Illetve még egy tetszett: Oogway mester „visszatérése”, és megint egy-két bölcs mondása. :respect:

 

Hát, ennyi. Nem tudom, lesz-e még kedvem valamikor "bőbeszédűbben" blogolni... De egyelőre... ennyire tellik... :-/ 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése