2018. április 28., szombat

Konok Péter - Önszerintem

Ezt a posztot most találtam, de annyira a szívemből szól, annyira egyetértek minden egyes szavával, hogy látni akarom a blogomon is. :respect:



Konok Péter
:respect:


"Megkonzultáltam magammal.

Önszerintem Orbán Viktort és bűntársait őrizetbe kellene venni, azután haladéktalanul ki kellene toloncolni mindenhonnan, de ha ez nem megy, akkor önszerintem dolgozniuk kellene addig, amíg itt vagy másutt vannak, hogy kitermeljék az itteni vagy másutti költségeiket.

Önszerintem Európának és önmagamnak, valamint a szalonkáknak, a szomszéd néninek, a hajléktalanoknak, a munkanélkülieknek, a dolgozóknak, nyugdíjasoknak, a diákoknak, és úgy általában a kerek világnak nincs szüksége Orbán Viktorra és bűntársaira; önszerintem a kutyám (aki amúgy áldott jó lélek), megharapná Orbán Viktort, és megbetegedne a húsától; a macskáim le se szarnák (mondjuk ők mást se...), a botsáskáim halottnak tettetnék magukat miatta. 

Önszerintem Orbán Viktorra és bűntársaira kizárólag Orbán Viktornak és bűntársainak van szüksége, de még a bűntársai is egyre inkább rádöbbennek, hogy nekik sem, csak ettől én nem fogok velük szolidaritást érezni. 

Önszerintem valahol egészen máshol szeretnék élni, de leginkább úgy, hogy ez a máshol itt legyen, ahol megszoktam, tudom, hogy melyik fiókban vannak a (nem ezüst-) kanalak és milyen fák nőnek a következő domb mögött, úgyhogy önszerintem nem nekem kellene mennem, hanem a kanáltolvajoknak és a fanyüvőknek, mert önszerintem nem a Szíriából menekülő csecsemők, a Boszniából megszökő fiatalok, vagy a veszett szalonkák és a hazatelepülő medvék jelentik a veszély az életünkre, hanem Orbán Viktor, a rokonai, a barátai és üzletfelei, ölbéli nácijai és ellenzékei, az egész francos miskulancia, akik önengemet nem zavarnának, ha négy fal között csinálnák, amit csinálnak, csak az ablakon legyen sűrű a rács, és a vasajtón legyen gondosan letakarva a kukucskalyuk."


Köszönöm, hogy ezt így leírta, Uram! :respect:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése