2016. november 21., hétfő

Beterang – Veteran & Louder Than Bombs & Suicide Squad



Két, jobbára feledhető mozi – meg plusz egy, aminek az emlékét is ki kellene égetni az agylebenyemből… :-PPP


Beterang – Veteran


Szeretem, és mindig is szerettem a dél-koreai filmek agyszíjledobós őrületét, de ez azért nem volt az igazi. :–/

Az első 15-20 percet imádtam, és arra gondoltam, hogy ez valami hatalmas lesz: egy rengeteg szöveg és jelenetpoénnal megtűzdelt, szikrázó és sziporkázó akciófilm. :-D :sör:

Ám utána jött egy műfaji/hangulat-váltás, és átmentünk a kiszolgáltatott kisember drámájába, ami bármennyire is hatásos volt, nekem kifejezetten fájt az éles váltás a humoros akcióból, a kegyetlen megaláztatásba… :-(

Aztán a magányos rendőr harcát láthattuk egyszerre a hatalmas befolyással bíró, már-már érinthetetlen „gonosszal”, és korrupt és/vagy gyáva feletteseivel… Amolyan elkeseredett, sziszifuszi szélmalomharccá vált az egész. És ez megint nem esett jól. :-/

A végére pedig a macsó, rámenős zsaru „beletört” a szükség kényszerítette kerékvágásba, ami hiába volt észszerű, és természetesen jogos „önvédelem”, nekem mégis azt jelentette, hogy a karakter megtagadja önmagát/megadja magát, és belesimul a rendszerbe.

Hiába (akarták) érzékeltetni, hogy a földön fekve, megverve is nyert – én mégsem éreztem azt… :-///

Ha az első 15-20 perc vonulatát követik, szerintem simán lehetett volna 10/10-es.

Így jóindulattal teszek rá 6,5/10-et… :-///


Louder Than Bombs


A meg nem értett, lázadó, de mégis „oly’ annyira egyedi és különleges” amerikai tini archetípusától agylobot kapok. Véreset hányok. :-OOOOO

Mégis újra és újra a pofámba tömik ugyanazt a klisé-kölyköt. :-PPP

Ettől persze működhet(ne) a film, és működik is.

Csak borzasztóan fájdalmas a film üzenete, és emiatt a lázadó (köcsög) tini is még jobban az agyamra megy. :-OOO

Mert a film azt üzeni, hogy az önmegvalósító haditudósító, fényképész újságíró anya boldogtalan volt attól a sok borzalomtól, amit a nagyvilágban látott és összefényképezett, meg attól, hogy sokat kimaradt az otthoni család életéből.

Az otthoni család boldogtalan volt az anya hiánya, és amiatt, hogy muszáj volt a rendszeres napi életüket nélküle felépíteni.

A gyerekek boldogtalanok és/vagy depressziósak, apa boldogtalan, szeretőt tart és/vagy depressziós, anya boldogtalan, szeretőt tart és/vagy depressziós. De legalább önmegvalósít. Ám így is rossz neki. Meg mindenkinek.

Ráadásul én is boldogtalan lettem már filmnézés közben is, a végére meg pláne…

Hát ennyi, dióhéjban. :-///


Suicide Squad


– Hol vagy már, Halálos Lövés?
– Lövésem sincs, Csúszó Csomó!
– Tréfa Mester! Te merre vagy?
– Éppen Paprika Jancsit tapogatom, aki lány!
– Akkor inkább Paprika Julcsi, nem?!
– Vigyázat, Gyilkos Kroki mindenkit megharap!
– Ó, hogy vinne el Az Ördög!
– És hozna vissza Bumeráng kapitány!
– Ha ezt káoszt látná Zászló parancsnok!
– Majd Klasszikus Japán Kard elmondja neki!


Nem, ez nem humoros: ez kínos. :-PPP Valamiért meg tudom érteni, hogy miért nem fordították le az összes DC-s „beszélő nevet” a filmben: nem akarták, hogy a közönség állandóan felröhögjön, amikor kimondanak egyet. :-PPP

Akartam nézni (agymosásnak) egy igazi agyatlan akciófilmet: de ez még annak se volt jó. :-PPP

Kínos műmájerkedés, üres arcoskodás, lufikarakterek, totál érdektelen minden és mindenki.

Paprikajancsi és Tréfamester kínos röhögései különösen halálra idegesítettek: még akkor is, hogy tudtam, éreztem, hogy szívből fakadnak – mert éppen ennyire érezték magukat kínosan a szereplők. :sux:

Ez egyszerűen, Borz Alom volt. :-PPP
 :thumbsdown:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése