2016. március 15., kedd

Miss Granny – Susang-han geu-nyeo & The Ridiculous 6 & The Last Witch Hunter – Az utolsó boszorkányvadász



Vagy le vagyok lakva mostanság agyilag… vagy mindig is ilyen voltam, és most bújt ki a szög a zsákból, vagy… mittomén. :-P ;-)

De az biztos, hogy most oda fogok vágni a nem létező renomémnak. :-P Na, mindegy, outcoming, színvallás, szétcsúszás, meg ilyenek. :sör: :-)


Miss Granny – Susang-han geu-nyeo


(Nem ez még nem az, nyugi… ;-) )

Egy marha kellemes-kedves vígjáték Dél-Koreából. :-)

A 74 éves nagyi egy varázslatos fényképésznek köszönhetően, visszafiatalodik 20 évessé, és megpróbálja megvalósítani az ifjúkori álmait – miközben a „jelenkori” életét (fiát, menyét, unokáit, és idős – tehát korabeli ;-) – udvarlóját) is igyekszik szemmel tartani.

Természetesen, alapvetően vígjátéki elemekkel operál a mozi (egy 74 éves nagymama lelke a 20 éves testében), de azért akad benne szívszorító-szívfájdító pillanat is…

Nagyon aranyos, nagyon szerethető film volt, remek estét okozott nekünk. :respect:

Igen, azt hiszem, ennél nem is kell többet magyarázni rajta. :sör:


The Ridiculous 6


(„Apu, kezdődik!” ;-) )

Tetszett. :-P

Nem érdekel, hogy ki-miért és hogyan fikázta-fikázza: én nagyon jókat röhögtem rajta. :-DDD

Az Adam Sandler filmeket „szokás” a földbe gyalulni, és leszarházni, de teszek rá: én bírom a fickót, és szerintem igenis vannak szórakoztató filmjei.

És a Ridiculous is az! :sör:

Rob Schneider egyszerűen _epic_, mint Ramón, a mexikói. :-DDD Szinte nem volt olyan megnyilvánulása, amit kibírtam volna röhögés nélkül. :-DDD

Taylor Lautner meglepően kellemes csalódás volt, amilyen jópofán, szerethetően, és poénosan hozta Lil’ Pete-et. :sör:

Will Forte, mint Will Patch (és a Left Eye Gang összes tagja!) tök jó volt – és Steve Zahn is (akit nagyon bírtam anno a Strange Wilderness-ben is! :-DDD ), mint Clem, aki eszetlenül elborult poénokat hozott a bandába belépve… :-DDD

Terry Crews, Nick Nolte, Danny Trejo, Jon Lovitz, Harvey Keitel, Luke Wilson – mind-mind hozták a kötelezőt, szóval, gond nem volt velük sem… de igazán nem tudtak/nem akartak valami különlegeset dobni.

Nekem a tábortűz körüli éneklés volt a film legjobb pillanata, amit eszméletlen humorosnak találtam. :-DDD

Nagyon régen röhögtem ilyen jókat egy filmen – és nem nagyon érdekel, ha ezzel a véleményemmel egyedül maradok. :-P ;-)


The Last Witch Hunter – Az utolsó boszorkányvadász


Lehet, hogy ezzel is egyedül vagyok/maradok, de… szerintem a 2000-es Pitch Black után ez a legjobb Vin Diesel film. :thumbsup:

Nem, nem érdekelt soha a Fast and Furious frencsájz :-PPP és Xander xXx Cage is egy rossz műmájer a szememben, szóval… más meg ugye nem nagyon van a palettáján. :-P

De a 2000-es Pitch Black horzsolt, de nagyon: Riddick karaktere telibeverten jól állt Dieselnek – és most a boszorkányvadász Kaulder is totál rászabott szerep. :sör:

Sőt, talán Kaulder még egy fokkal vagányabb is, mint Riddick…


A sztori nem egy nagy vasziszdasz, de Kaulder nagyon menő benne: különösen az 1200-as években játszódó jeleneteket csíptem, de nagyon. :sör:


Sajnos, a 90 millás büdzsére a 140 millió bevétel elég erősen buktaszagú :-/// így nem nagyon lehet benne reménykedni, hogy esetleg kapunk még egy kis Kaulder prequelt: mert egész jó kis hirigekben lehetne elképzelni a csávót 800 év alatt…

Mindegy, ez van. Én mindenesetre örülök, hogy Vin Dieselt megtalálta Kaulder – és viszont.

Ezek a magányos, übermacsó hősök baromi jól állnak neki. :thumbsup:
 

(Hja, eszem ágában sem volt Galambos Péter szinkronhangjával megnézni a filmet: inkább az eredeti hangsáv, köszönöm… :-P )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése