2015. november 8., vasárnap

Felesleges, érdektelen, hasztalan…



…és megint összegyűlt az epe a számban. :-P

Ideje kiköpni. :-O



It’s a Mad, Mad, Mad, Mad World – Bolond, bolond világ: Istenkém… Nem szeretek régi filmekről írni, mert úgy vagyok vele, hogy azokról írtak a régi „rivjúzók”, elegen. Én meg örülök, hogyha a mai filmekkel bírom a tempót. (De nem bírom… :-P ) Ám, amikor belefutottam ebbe a filmbe, az valahogy… nagyon rosszul esett. :-///
Eleve nem egy kihívás megnézni ezt a futóbolondok és lúzerek töketlen futamát a pénzért, de az utolsó negyedóra-húsz perc annyira rossz volt, hogy leesett állal bámultam. Pedig én szeretem Benny Hillt, és mindig szerettem a show végén a „zenére kergetőzést” :-) . De amikor Spencer Tracy(!!!) csinálja ezt (63 évesen), és Mickey Rooney, és utána mindenki a kórházban köt ki, tökig begipszelve, mint Bodrogi Gyula és Szacsvay László a Szálka hal nélkül epizódok végén (amit pedig szintén szerettem! :-D )… hááát… legalábbis merem azt mondani: tehetség, idő, és pénzpazarlás. :sux:
És ráadásul majdnem ez lett Spencer Tracy utolsó filmje… :eeekkk: De szerencsére utána még el tudta játszani a Guess Who’s Coming to Dinner főszerepét. Így emlékezetesen záródott le egy emlékezetes karrier. :respect:

Save the Tiger – Mentsd meg a tigrist!: Ez is egy régi film. Jack Lemmon örök kedvencem volt, lesz, és marad. :respect: De ebben a nyomott, nyomasztó, elhúzott, idegesítő drámázásba, a két nap lelki nyomorába beletört a bicskám. :-/// Nem véletlen, hogy eddig nem találkoztam vele. Most se kellett volna… :-(((

Big Game – A nagyvad: Ez meg kinek, vagy minek kellett?! Az USA elnökét még hányszor és hány helyről kell megmenteni?! Már csak a gombaszedő öregasszonyok, az illegális csigagyűjtők, és az algafarmon moszatot maszatolók nem mentették még meg! Remélem, ezeket is gyorsan letudjuk, és utána meg kezdhetnénk a first lady-k, a vice president-ek, és a szenátusi írnokok megmentését megfilmesíteni. :-PPP

The Cobbler – A cipőbűvölő: Én nagyon akartam ebben is szeretni Adam Sandlert… de nem ment. :-/// Igazából, nem nagyon hiányzott ez a mozi filmművészet, és a szórakoztató mozgóképek palettájáról… :-P

Tomorrowland – Holnapolisz: Oké, ezt nem bírtam végignézni. :-/// Talán az első 20 perc van meg belőle. Irritált, idegesített, untatott. :-PPP

Allez, Eddy! – Hajrá, Eddy!: Aha. Pont az ilyen filmekre vagyok rákattanva. :-PPP Amikor a bélproblémákkal küzdő-küszködő (konkrétan: székletvisszatartási problémákkal…) kissrác megalázó vesszőfutását („vesszőbiciklizését”) kell néznem. Amikor az anyján kívül ez egész családja(!!!) lenézi és megveti (az apja, a bátyja, és a két nővére…), de persze (a folyamatos bekakálás mellett…) mégiscsak sikerül profi versenykerékpárosnak lennie. Aha. Ez már csak így szokott lenni. :-PPP

About Time – Időről időre: Nahát! Milyen jó! Megint egy lúzer, akinek szuperképessége van! Persze, azzal is szétlúzerkedi az agyát, és mindent elcsesz a szuperképességével: de ezen olyan jó nevetni… Már úgy értem, valakinek biztosan. Nekem nem. :-///
A végén meg a közhelyhalmaz: „Addig nyújtózkodj, amíg...”, „Ki a kicsit nem becsüli...”, „Az élet úgy szép, ahogy...”, „Aki másnak vermet ás...”. Aha, meg boldogok a lelki szegények, mi?! :-PPP Ilyen az, amikor a szerethető Notting Hill alkotója túltolja a biciklit. És beleesik a giccsárokba. :-///

Quantico s01e01 – Látom már, hogy a végtelenbe és tovább terveztétek ezt a sorozatot, mint a Travelert. Hé! Hó! Nem emlékeztek, hogy a Traveler csak egy évadot élt (…szenvedett…) végig?! Mi...?! Hogyan...?! Hogy nektek is pont ez a cél?! Akkor minden rendben. :kopaszraparókát: :-PPP

Documentary Now! s01e01-e02: Bakkerság… Rohadt nagyot csalódtam. :-/// Annyira vártam, hogy ez mekkora poénos marhaság lesz: és a szám sarka se rezdült meg alatta. Annyi lehetőség volt benne…! De akkora luftot rúgtak, hogy a lendülettel saját magukat rúgták tökön. Rüszttel. :-PPP

You, Me and the Apocalypse s01e01: Óhhh… Cseszd meg. :-((( Annyira szerettem volna szeretni Matthew Baynton és a The Wrong Mans miatt, hogy szinte fájt. De ezen is csak az erőlködést éreztem: „ebből a másfél órás filmnek való anyagból 10 részes évadokkal operáló sorozat lesz akkor is, ha visszanő a vakbelem az orromra, cseszed meg!”. :-PPP Tudod ki fogja ezt nézni…?! Én tuti, hogy nem. :-PPP

The Muppets s01e01-e02: Ezt személyes sértésként éltem meg. :-OOO Én anno _i-m-á-d-t-a-m!!!_ a Muppet Showt! Néztem volna orrvérzésig, ezerrel! És most, hogy visszatért, madarat (vagy békát… ;-) ) lehetett volna fogatni velem! …de nem tért vissza. :-PPP Kezdem azzal, hogy Miss Röfi volt már a Show-ban is a legkevésbé szeretett bábkarakterem :-PPP, de szerencsére nem kapott annyi időt, hogy túl sok(k) lett volna, és a többiek remekül ellensúlyozták, sőt, jócskán túl is ütötték a poénjaikkal a Piggy miatt felmerülő negatív érzést. Itt viszont Piggy a főkarakter, az ő idióta egocentrizmusa körül forog az egész társulat – és nem kapnak a többiek olyan jó lehetőségeket, poénokat, hogy ellensúlyozzák az „elpiggysedést”. Különösen Statler és Waldorf (a „Két Öreg”) fájtak nekem, akik sekélyesek voltak és üresek: a maró, elmés gúnynak nyoma sem volt bennük. :-(((
Scootert meg „magyarul” Lótifuti-nak hívták, de hagyjuk. Tőlem _ezt_ a Scootert magyaríthatjátok Roller Rezsőnek, Pedálgépnek, Libakergetőnek, vagy Komár Mopednek is. (Ha egyáltalán tudja valaki – rajtam kívül… –, hogy mi az a Komár moped. :-PPP)
Ezért kár volt előszedni azokat a régi, feledhetetlen bábokat, ha nem tudtátok őket életre kelteni. :sux:

Fresh of the Boat s01e01-e05 – Jaj, cseszd meg… Erről is írnom kell?! Nem. Nem kell. :-PPP Megnéztem öt részt, mert akartam érteni, hogy min kell itt nevetni. De nem találtam benne ilyet, mert a kínos, nyögvenyelős humor nem az én világom. :-PPP

Ash vs. Evil Dead s01e01 – A feketeleves. :-PPP Nagy Burce Campbell-fan vagyok :sör:, és ezt az epizódot is úgy éltem meg, hogy _minden egyes fucking scene _, amiben Bruce Campbell jelen van, az úgy, ahogy van: zseniális, atomállat. :thumbsup: Ám amiben meg nincs jelen: az egy ótvar „C”-horror, amin nincs kedvem „átkínódni” magamat… :-PPP És kábé az epizód felében nincs a képernyőn Bruce Campbell… :-/// Aki szereti a fapados retróhorrorokat, és bírja Bruce-t is, annak bejövős lehet, de nekem inkább a mínusz oldalra pakolt, mint a pluszra. :-///

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése