2015. november 16., hétfő

Los cronocrímenes – Időbűnök & American Ultra – BeSZERvezve & Pixels – Pixel



Nah, meséljem el, hogy miket láttam mostanság…

…és ha már mindjárást az „Időbűnök”-kel fogom kezdeni, bátran mondhatom, hogy bűnös időtöltést éltem át, és meg. És marhára nem szégyellem. :-P ;-) :sör:


Los cronicrímenes
 

Voltaképpen bepótoltam – de valójában nem volt _hiánypótló_, ha értitek…

Érdekes volt, eleinte horrorisztikus, utána meg inkább thrilleres – a végére meg dráma.

De valójában nem kaptam fel rá a fejemet, hogy „na ez aaaazzzzz…!!! jessszzzz…!!!”, és nem is érzem azt a fene nagy késztetést arra, hogy hírverést csináljak neki, és kihagyhatatlan art-sci-fi-ként hivatkozzak rá, és lengessem a poszterét, mint a győzelmi zászlót. :-S

Érdekes volt, na.

…ám asszem, nem veszít senki azzal túl sokat, ha netalán kimarad az életéből. :-/



És akkor térjek is rá a bűnös élvezetekre… :-P ;-)

American Ultra – BeSZERvezve


Egész egyszerűen nagyon bírom Jesse Eisenberget :sör: :D, nekem még nem szerepelt rossz filmben, szóval, pozitív előérzetekkel ültem le elé…

…és nem is csalódtam. :sör:

Egy egész jópofa marhaság kerekedett ki belőle, mintegy mellesleg megspékelve a manapság divatos, puszta kézzel gyilkolós, Equalizeres, John Wickes vérfürdővel – amit mégis sikerül úgy elsütniük, hogy nem esünk át a ló túloldalára (mint ahogy az előbb említett két „etalon filmművészeti alkotás” :-P…), és képes ezt még mindig a fentiek paródiájaként, öniróniával, kikacsintva bemutatni.

Meg egyébként is: vicces, hogy nem valami szteroidot túltolt macsó alakítja a győzhetetlen, „hibernált” főhőst, hanem a vékonydongájú, „bocs, hogy élek, semmi baj, szívjunk el egy spanglit ” Jesse. :-)

Laza, marhulós agymosás volt, ami után vigyorogva alszik el az ember, és arra gondol: „ezek milyen marhák már…!”. :-)))


Pixels – Pixel


(Csak úgy kérdem: a cím „_magyarra fordításának_” kőkemény, és embert próbáló feladatáért kinek és mennyi lóvét adtak vajon…?! Sógor, rokon, ipam-napam az illető, ugye?! :-PPP )

Adam Sandler, Kevin James, Michelle Monaghan, Josh Gad: bonyek, most mit tehet egy magamfajta, egyszerű, vidéki para… para… izé… parafenomenális ürgepásztor ;-) ha egyszer ezeket a színészeket szimplán imádja…?!

Semmi mást, csak hátradől, és vigyorog-röhög teli pofával – és közben lelazul, mint az atom. :cool: :sör: :-DDD

Én soha a büdös életbe nem toltam semmiféle videojátékot, szóval, belőlem aztán nem a nosztalgia beszél, hogy „hjaj, láttad?! ott volt a Pac Man! vagy Pekk Men…?! és a… izé… a Scoobert… vagy Q* bert…?! melyik zabál össze mindent…?! …akkor amaz, na! milyen jó volt őket… vagy azokat… újra látni!”. ;-)

Az, hogy Kevin James az USA elnöke (és ráadásul totál „kevinjames”-esen! :-) ), az olyan elmebeteg poén, hogy szinte minden pillanatán vinnyogtam a gyönyörtől. :-)))

Adam Sandler meg ahogy lökte a dumát, az nagyon ott volt a szeren – főleg, amikor Michelle Monaghan-nal savazták egymást. :cool: :-DDD

Egy laza, jópofa szórakozás volt a Pixels is. :sör:

Mostanság egy vígjátéktól nem is várok többet – de ennyit meg legalább! :sör:

Felderítő marhaság. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése