2013. december 22., vasárnap

2 Guns – 2 kaliber & A Very Harold and Kumar 3D Christmas – Kalandférgek karácsonya



A macska rúgja meg…! Két mekkora király film már! :-))))


2 Guns – 2 kaliber


Én azt hittem, hogy a „buddy cop”-os filmek ideje a 90-es évekkel együtt lejárt – de hogy ilyet lehet még rittyenteni a témában… Hát azta!!! :sör: :thumbsup:
:-)

Valóban azt gondoltam, hogy Denzel Washington és „Marky” Mark Wahlberg fölött is elmúltak a jó évek, és aligha fogom őket már valami menő, cool filmben látni.

…ennél nagyobbat már nem is tévedhettem volna. :thumbsup:


A 2 Guns pörgős, jópofa, menő, fordulatos – és telis-tele van egymást szívató-ugrató, hatalmas poénokkal. :respect:

Én nem tudom, hogy Steven Grant alap-képregénye ilyen bitang jó :respect:…


…vagy Baltasar Kormákur rendezett belőle egy ilyen dögös filmet :respect: - de könnyen meglehet, hogy mindkettő egyszerre. :leborul:

A fordulatok remekek, a karakterek ütősek, a sztori pörgős és élvezetes, a két főszereplő lubickol a főhősök bőrében – és a mellékkarakterek is mind a helyükön vannak.

Edward James Olmos, Paula Patton, Bill Paxton, James Marsden, Fred Ward. :thumbsup:


Egy ilyen filmről nem is érdemes többet leírni – egy igazán nagyszerű akciófilm, ami hanyatlófélben lévő műfajában 2013-ban, merem mondani, hogy egyeduralkodó. :sör:


Látni kell. Must see.


…és most már vigyázó szememet Steven Grant következő képregényének megfilmesítésére fordítom: ugyanis a Mortal Souls című képregényét is filmre fogják vinni. :ihopeso:




A Very Harold & Kumar 3D Christmas – Kalandférgek karácsonya


Oké, hívők vagyunk – de ezen irgalmatlanul sokat röhögtünk. :-DDD

…pedig ez a film nem tisztel senkit és semmit. :-))))

Bevallom, nekem nem volt amolyan durván emlékezetes a White Castle, ezért nem is nagyon érdeklődtem a Guantanamo Bay után… de most, hogy a „képembe tolták” a Christmast, gondoltam, egye fene, nézzük meg.

…és elképesztően jól szórakoztunk. :-DDD


Ökörködés, baromkodás, eszetlenkedés ezerrel, közben lehetetlen és hihetetlen szituációk, amiken nem lehet nem röhögni. :-))))


Nem vagyok egy nagy NPH rajongó sem – igazából a White Castle-ben sem értettem, hogy mit pörögnek körülötte, mint a búgócsiga… :-/ :-P

Nekem itt sem ő, hanem a többi mellékszereplő tett a filmhez emlékezetes, és remek dolgokat.

Thomas Lennon, Amir Blumenfeld, Danny Trejo, Elias Koteas, Eddie Kaye Thomas, David Krumholtz, David Burtka. :respect:


Ha akartok egy elvetemült, pofátlan vígjátékot – karácsonyi hangulattal megspékelve –, akkor a Kalandférgek karácsonya a jó választás. :thumbsup:
:-))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése