2013. november 29., péntek

Almost Human s01e01-e02




Már egy ideje megnéztem, és idáig azon agyaltam, hogy miért „anyázzák” némelyek egy-egy rivjúban oly lelkesen ezt a sorozatot…

…de nem tudtam rájönni. :-/

Mert ugyan, mi a „baj” is ezzel a szériával?

Hogy nyomozós? Oké, van elég a palettán – nem elfér még egy…? Tőlem simán elfér. Főleg, ha nem is rossz.

Hogy buddy cop-os, „bromantic”-os? Hülye név, hülye név – de sem a sztori(k), sem a szereplők nem rosszak. Sőt. Akkor meg minek ezen pattogni…?

Hogy minek _sci-fi_ nyomozós? Megint csak azt mondom: nem elfér?! Tőlem jöhetne még egy ősemberes nyomozós, egy ókori, egyiptomi fáraós nyomozós, egy római, légionáriusos nyomozós, egy pigmeus nyomozós, egy sivatagi berber nyomozós, egy láthatatlan nyomozós, egy űrlény nyomozós, egy… Szóval, szerintem elég széles a spektrum, van még hely pár nyomozónak. Tőlem bátran – csak jó legyen. :sör:

Karl Urban engem nem vett meg kilóra a Dredd alakításával – de egyáltalán nem érzem bajnak, hogy alapvetően most is ugyanazt az arcot/figurát hozza. Illik a képbe, illik a filmbe, illik a főhőshöz – jöhet. És Karl Urban jól csinálja. :sör:


Michael Ealy teljesen jó droid – bírom. Igaz, én mindig is nagy Data (Brent Spiner) fan voltam, sz’al, bírom a robotos/droidos alakításokat. Főleg, ha jók. Michael Ealy szerethető, szimpatikus, emberi alakítással hozza a karakterét – le a kalappal. :sör:


Minka Kelly pedig egyszerűen gyönyörű – még Katicám is megjegyezte: „milyen szép már ez a csaj!”. :-) Már a Friday Night Lights-ban is nagyon szép lány volt: de most teljesen „virágba borult”. Tehát amondó vagyok, hogy az eyecandy faktor is teljesen rendben van. :thumbsup:


Talán túl gyengék a sztorik?

Kinek mi a „gyenge”, ugye. :-P ;-)

A pilot epizód szvsz egész jól felvezette az alapszituációt, elhelyezte az egész sztorit térben és időben, felvázolta a főszálat, és pozícióba helyezte a karaktereket – teljesen korrekt és vállalható dolog. :thumbsup:

A második rész „Skin” meg olyan erkölcsi és morális, embert és érző robotot is megérintő és foglalkoztató témát vetett fel, hogy… nem szégyellem, elérzékenyültem a végére. :respect:


És különösebben nem érdekel, hogy harminc évvel ezelőtt a Blade Runner hogyan taglalta ezt a témát – jobb volt-e, és ha igen, mennyivel, meg mittomén… :-P

Rudolph Valentino, Charles Laughton, Spencer Tracy, Gary Cooper, Laurence Olivier is nagyon nagy színészek voltak, mégsem emlegetem fel őket lépten-nyomon, hogy Colin Firth, meg Daniel Day-Lewis hol vannak hozzájuk képest, hanem tudom őket is szeretni és tisztelni. :-P

Szóval, szerintem határozottan kellemes két epizódhoz volt eddig szerencsénk, és ha nem is akarom/fogom több évadon keresztül nézni (_semmit_ nem akarok hosszú évadokon keresztül nézni… :-P ;-) ), de arra egész jó esélyt látok, hogy ezt az évadot végigtoljam. :sör:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése